Gelen yoğun şikayetler doğrultusunda böyle bir paylaşım yapmak istedim... gizli zammı diyelim faturalarda oynamamı diyelim bilemedim ama bu ay faturalar oldukça kabarık geldi bir çok aboneye... siz bu konuda sıkıntı yaşadınız mı?
Annemlere agustos faturası 250 ₺ gelmiş, klima yüzünden, normalde onlara 120 TL geliyor, bana ise 50 ₺ geldi.. Pek elektrik kullanmam, su ise 40 ₺, telefona aylık 40 TL, doğalgaz kullanmıyorum, sigara, içki, iddaa alışkanlığım yok, otobüse aylık 20 TL, günde sadece 1 tane ekmek yetiyor, kira ödemiyorum, sadece diğer masrafım pazar ve market, ayrıca internete aylık 50 TL ödüyorum, aylık toplam bana şu an 750 ₺ yetiyor...