Bu yaşıma geldim hala ne ev ne araba alabildim, biz bu ülkede yatırım yapamayacak mıyız?

Ya düşünüyorum anne babalarımız hiç yoktan bir ev bir araba ne bileyim yazlık falan almışlar zamanında. Şimdi mis gibi oturuluyor ama kendimi düşününce bu yaşa geldim senelerdir çalışıyorum hala anca üç beş kenara atabiliyorum. Nasıl yatırım yapacağız biz bu ülkede eskisi gibi? 🥴
Bu yaşıma geldim hala ne ev ne araba alabildim, biz bu ülkede yatırım yapamayacak mıyız?
Cevapla