İş arıyorum ama bulamıyorum. Ne iş yapacağım ben? Neden işsizlik almış başını gidiyor?

20 yaşındayım. Liseden mezun olduğumdan beri, hep üniversite sınavına hazirlandım durdum. Çalışmaya vakit olmadı. (aradım da iş bulamadım) Şimdi bu kez yine girdim çıktım sınava. Tekrar iş aramaya giriştim. Yok. İş falan yok yani. Lise mezunuyum diye belki vermiyorlar ama ne yapayım ben şimdi?
Babam sürekli iş bul çalış diyor. Para lazım, kendime göre bir çok ihtiyacım var haliyle. (Sürekli test kitabı almaktan kendime bakmadım resmen)
Para da vermiyor artık. Ben ne yapacağım? Veya ne iş yapacağım da cebimde param olsun?
Yksden dolayı bunalımdaydım. Daha çok bunalıma girdim.
İş arıyorum ama bulamıyorum. Ne iş yapacağım ben? Neden işsizlik almış başını gidiyor?
Cevapla