20 yaşındayım. Liseden mezun olduğumdan beri, hep üniversite sınavına hazirlandım durdum. Çalışmaya vakit olmadı. (aradım da iş bulamadım) Şimdi bu kez yine girdim çıktım sınava. Tekrar iş aramaya giriştim. Yok. İş falan yok yani. Lise mezunuyum diye belki vermiyorlar ama ne yapayım ben şimdi?
Babam sürekli iş bul çalış diyor. Para lazım, kendime göre bir çok ihtiyacım var haliyle. (Sürekli test kitabı almaktan kendime bakmadım resmen)
Para da vermiyor artık. Ben ne yapacağım? Veya ne iş yapacağım da cebimde param olsun?
Yksden dolayı bunalımdaydım. Daha çok bunalıma girdim.
Babam sürekli iş bul çalış diyor. Para lazım, kendime göre bir çok ihtiyacım var haliyle. (Sürekli test kitabı almaktan kendime bakmadım resmen)
Para da vermiyor artık. Ben ne yapacağım? Veya ne iş yapacağım da cebimde param olsun?
Yksden dolayı bunalımdaydım. Daha çok bunalıma girdim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer