Bir vatandaşın asgari ücret hesabı yaparak birikim yapılabileceğini savundu soru hakkında yorumunuzu alalım.. benim yorumumum; bu arkadaş kesinlikle villa da yaşıyordur
Bir vatandaşın asgari ücret ile geçinilebilir hesabı hakkında düşünceniz nedir?
Aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz temsili. Geçim derdi zor amenna ama isteyince oluyor demek ki. Rabbim bereketkendiriyordur. Allah'a biat edip hayır ve şerrin ondan geldiğini bilip gelen helal rızıkla mutlu olmayı bilirsek tabi ki de yeterde artar da. Önce gözler doymalı.
Faturalar 102 mi , sadece elektrik faturası 120 tl geldi bu ay doğalgaz su aidat telefon kira ohoo en ucuz kira 1500 den başlıyor, trollerin paylaşımı bu işte altına ironi değil yazınca bir şey değişiyor sanki.
Oturduğu yer ev değildir. Yedikleri hakkında ciddi şüphelerim var zira her öğün ekmek arası domates yese o para ucu ucuna yeter. kullanılmayan suyun faturası 50 lira geliyor zaten. Fatura kısmı zaten tam bir ironii. Neyse biz geçinemeyenler şımarıkça davranıyorz
Ev kirası 370 lira mı? En dandik evler bile 700-800'den başlıyor. Bu arkadaş saçmalamış her kimse. Giyime falan 110 lira demiş. Bir tişört tek başına 70 lira zaten. Hayat pahalı.
Hesap yapmadan önce beynini masaya yatırmış sanırım.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Şaka bu. Nerde yaşıyor ya da 10 sene önceki hesabı mi. Bu asgari ücrete göre yaptı. Bulunduğum şehir ucuz olmasına rağmen en kotu ev kirası bile 700 TL den başlıyor. Sarma içiyorum bende 360 lira ödüyorum en az o da
Kaldığı ev yıkık dökük se doğru aldığı tişört 5 liraysa doğru kısacası mesaj belli asgari ücretle yaşıyorsan bunları yapıcaksın mecbursun yoksa geçinemezsin