Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, dün akşam TRT'de katıldığı bir programda gündeme dair açıklamalarda bulundu. Erdoğan'ın faiz açıklaması sonrası ise dolar rekor kırdı.Söyleyin bakalım, kenarda kaç dolarınız var?😀
Dolar 10 lirayı geçti! Doğruyu söyleyin, kenarda kaç dolarınız var?
Türkiye de ne kazaıyor ki insan yatırım yapcak ülkeye sıcak para girsin diyw çabalıyorlar oda vergiye eklensin amaç sadece bu kimse de sevinmesin vergiler onların makam araçlarının benzin parası kaldıkları evlerin fatura parası he bide yaz geldi bunlar tatilde yapıcak e biz dururken onların ellerini ceplerine sokturmayız onuda vergiyle hal ederler
herkes yazmış 10 tl olmadı. olması yakındır. faizin lafı bile bunu yaptıysa birde hamlesi olsa doları siz düşünün. sıkıntı çok büyük. yanlış anlaşılmasın. bana kalsa dolar 1 lira olsun. ama gerçekler...
Ben bu döviz kurlarından pek anlamıyorum neden çıkar neden düşer. Biri şunu açıklayabilir mi acaba bir siyasetçinin açıklamasına bağlı olarak dolar neden yükselir? Bu sistemi anlayamadım bir türlü
olum ben niye göremiyorum ya çıldırıcam. nasıl 10 lirayı geçmiş abi geçmemiş işte? iddiaya girdik arkadaşlarla bide hani mk? kim cips kola alıcak şimdi
Sorun yanlış. Dolar 10 lirayı geçmedi. Dolar 8.60 TL. Hiç dolarım yok, biraz gram altınım ve biraz hisse senetim var. 😎
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Dolar şuanda 8.62 TL iktidarı kötülemek isteyen senin gibi vatan hainlerinin olmasını istediği rakam on TL ve üzeri ama ne yaparsanız yapın Atatürkün izinde Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında bu ülke dahada büyüyecek gelişecek siz de anca çamur atmaya çalışıp avucunuzu yalayscsksınız
Dolar 10 lira olmadi. Gun gelecek belkide olacaktir. Ama bunu olmus gibi paylasip neden soru sorulur ilginc dogrusu. Ayrica bu yalan paylasimi bile süper soru secip en üstte tutuyorlar ya helal olsun KS' ye
Damat beyin ağzını yaya yaya ergen bebeler gibi konuşması geliyor da gözümün önüne gülesim geliyor. Dolar 10 olacakmış da.. Bilmem ne de.. Koskoca Türkiye Cumhuriyeti'nin bakanlarına bakın. Tam "bakan"
En az 12'ye çakacaklar. Ablamın Almanya'daki ev sahibi 3-4 aylığına geliyor erdüvan (😂) iyi çalışiyür 3000 yüğroynan geldim 24 bin tl para aldım Allah zeval vermesin devletimize ehonomü çooğ eeeyy diyor, gel de anlat
euro geçti.. bize göre iyi ama üzülüyorum sevindiğim yok buna. haftaya türkiyeye geliyorum 2 ay kalacağım otel rezervasyonu yaptık. bana göre çok ucuz ama türkiye için çok pahalı
ne yapabilirim mecbur geliyoruz tatile ama avrupada geçinmek çok kolay ve çok ucuz şehir merkezinde oturmazsın 300 euro kiralar var seni sıkmaz benim üçüncü arabam yakında honda jazz crosstar sıfır alacağım niye türkiyedeki fefah seviyeside böyle olmasın siyaset kötü yönetim bozuk ve liyakat yok
@uomoitaliano benim imkanım varsa nerede uygun fiyat olursa oraya gitmek olur tercihim ama benim yaşadığım devlet yurtdışında tatil yapmama destek veriyor gittiğim ülke vermiyorsa vicdan azabida duyuyorum geçen yıl kaldığım Rixos dowtown otelinde isimde veriyorum birkaç türk vardı Rus ve almandi geri kalani
Sizede laf edemem devletiniz imkan veriyor çalışıyorsunuz veya babalarınız çalışıp biriktiriyor gelip kafa dinliyorsunuz burda 12 ay çalışıyosun üstüne borç ediniyosun
Hayatımda 1 gün 5 yıldızlı otelde kalmadım tek derdim o olmasa koymaz daha bi telefon alınmıyor burda aımk sokayım ya
@uomoitaliano borçla hiç tatil yapmadım ufak tefek kazanclariimla tatil yapıyorum yılda iki defa İspanya'da giidecegim Eylül'de ama ulaşım çok ucuz niye gitmeyeyim gecen hafta sonu iingiltereye gittik 3 gün mesela
Tamam sende örnek vericem diye becerme kafamı zaten hiç iyi düşünemiyorum gelmişsin ingiltereye gittim diyosun ben daha şehir değiştiremiyorum keyfi gezme için
@uomoitaliano iş bulamiyorsan devlet sana para vermek zorundadır bende 400 Euro alıyorum kira vermedigim için birde 2 yaşım üçüncü arabayı aldım mini Cooper 2016 yakında Honda jazz crosstar sıfır alacağım bunu anlatın arkadaşlarınıza ben ego için demiyorum
Neyini anlatcam kime ya instagramda her gün avrupada 0 araç alınan parayla türkiye de neler alınıyor diye karşılaştırma yapılıyor sizin 0 araç aldığınız birim paranızla biz daha tofaş alamıyoruz şu an tofaş
Daha diyorum bak telefon alamıyorum telefon iphone x alıyım dedim 7300 lira aw bu kadara telefon mu olur 256 gb iphone 12 pro maxi siz 1200 euroya alıyorsunuz
Yinede çok iyi alıyorsun 400 euro hangi ülkedesin bilmiyorum ama avrupanın her yerinde çok güzel rakam lüks yaşam için dünyanın heryerinde tatil yapıcak imkanın var türkiye neki
6 liradan 7 liradan toplayalım dolarları dolar 10 lira olacak ya 15 lira olacak ya hııı satarız çok beklersiniz demişti bir fortuneteller :) adam geleceği görmüş dinleseydik keşke