AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
169Cevap
cocugun dogumdan Sonra araba kadar masrafi olmaz ki abla
Bi beyin nakli yaptırın bence, iki seçenek de zeka yoksunluğu içeriyor üzgünüm.
Çocuğu arabayla kıyasladığın için yapma araba al bin
o karar size ait ama bence çocuk çünkü o çok farklı çok tatlı
Siz insanlık soyunu devam ettirmek için yok mu evlenmek?
Çocuk ne alaka, çocuk sıfır masraftir 1 lira bile çıkmaz cebinizden 2 sene
Araba alın sonra çocuk yapın. Önce çocuk yaparsanız arabasız çok sıkıntı çekersiniz
Dünya denilen bu cehenneme çocuk getirilmez araba alın bakın keyfinize
Hepsi birbirinden riskli şeyler. Ne desem bilemedim bende.
arabayla sıkıntıya sokmayın kendinizi çocuk yapın :)
Çocuk yapmaya bir seçenek olarak görüyorsanız bu işe hiç bulaşmayın zaten
Birikimle çocuğu ne yapacaksınız onu anlamadım zaten Allah onun rızkını veriyor
Çocuk 👍 boyle bir duygu yaşayamazsın, kucukde bir araba al ayak yerden kessin
Çocuk yapın bir de ambulans alın soru mu şimdi bu araba bebegin yerini tutmaz
Bu dönemde çocukmu yapılır 😂 araba alın gezin miss gibi çocuklamı u
Uğraşçanız kcjxh
Her şeyi aldıktan, birikim yaptıktan sonra çocuk yapın.
Bence araba alın bu devirde böyle berbat bir dünyaya çocuk getirmek bana hiç mantıklı gelmiyor.
Arsa alın değer kazanacak yerden 10 yıl sonra satarsınız hem araba hem cocuk masrafını karşılar
Çocuk olunca araba daha çok lazım olur. Çocuk da yapın araba da alın
evliyim. çocuk varken araba şart. önce araba. ama yaş gereği çocuğu da seneye düşünün
Bu soruyu sormakla evlad yetiştirmek, ve arabalar hakkında en ufak bir fikrinin olmadığını anladım. Bence git bi araştır.
Çocuğu arabayla kıyaslamak cok sacma para her zaman kazanılır ama bir çocuk Allah tan gelen bir hediyedir çocuğu veren Allah rızkını da verir insan yaşlanınca ister parasi olsun ister arabası yardimina koşan ilk insan onun evladı olucak dir
Yani çocukla arabayı nasıl bir kıyaslıyorsunuz ki çocuğu masrafa göre mi yapacaksınız gelen çocuk bereketiyle gelir bence Allah kısmetini verir
Böyle bir soru olur mu ya çocuk masrafıyla araba masrafını bir tutuyor sen tüp taktır tüp az yakarsın 😂😂😂
Çocuğunuz varsa şu an yapmayın bence şu pandemi biraz düzelsin
Sadece şunu söyliycem kendini anne olmaya hazır hissediyorsan çocuk yapabilirsin çünkü paran olunca iyi bir anne olmuş olmuyosun kendini hazır hissetmen gerek.
Araba tabi ki, çocuk olursa biraz zor para biriktirirsiniz
Çocuk olacaksa çocuk yapın çünkü masrafı olacak.
Araba hep. masraf
Hem çocuk yap hem araba al zaten çocuğun iki yaşına kadar masrafı olmaz o zamana kadar yine birikim yaparsınız
Çocuk yapmak seçenecek değildir anne olmaya hazır hissedersen içinden gelirse olur seçenek olarak değil
Tabiki çocuk yapın, çocukla kıyasladığınız şeye bakın.
O çocuğa bakmak ver hele şimdiki zamanda
Araba ev her zaman alınabilecek maddeler ama çocuk hiçbir şeyle kıyaslanamaz, yaşlanınca kim bakıcak birde bu yönden düşün, en iyi yatırımın insan olduğunu anlarsın.
Sırf yaşlanınca kim bakacak diye dert olmasın diye çocuk yapmak mantıksız manevi ve maddi bakımdan tam olarak hazır olmak gerekir
Sende hazır olunca yaparsın reis sakin ol, demek istediğimi tam anlamışsın
Araba almak en mantıklısı. Şu piyasada parayı elinizde tuttuğunuz her an para değer kaybediyor. Parayı değerli tutmak ya da fazla zarardan korumak istiyorsanız değerli mal alımına yönelin derim.
Arabanın aylık gideri minimum 400 tl. Para değer kaybetmiyor, TL değer kaybediyor. Arabanın değerinin artmasının sebebi dövize bağlı olması. Aynı parayı Döviz olarak bankada tutsanda aynı şey olur ayrıca 400 tl'den olmazsın her ay. Ekstra olarak şu an araç fiyatlarının fazla bir şekilde artmasının sebebi üretim-pandemi sorunu. Bence çok doğru bir bakış açısı değil.
😀yav çıcuk yapaan bi dert araba alsan bi dert bide ötv yüzünden devletede araba alıyosun gibi geliyo ve fiyatlarıda düşmicek gibi bence bu sorunun cevabını eşinizle karar verin
Eğer sağlıklı çocuğunuz oluyorsa çocuk yapmak için birikime gerek yok. Tüp Bebek tedavisi veya PGT gibi yüksek masraflar gerektiren bir sağlık sorununuz yoksa tabi.
Çocukla araba eş değer mi sanki uçak alıyorsunuz 😅
Araba al kardeşim sen böyle bir seçim arasında kalmış insandan sağlıklı bir baba olmaz
Çocuk araba kadar masraf çıkarmaz ama çocuk olunca araba şart yani
Arabaya çok binerseniz bakımı olur. Az binerseniz olmaz. Yıllık masrafı vergi ve sigorta olur.
Siz akıl hastası mısınız , bence senin gibi insanlar anne baba olmasın. Soruyu okurken bile elim ayağım titredi nesin boyle bir soru soruyorsunuz
Araba kesinlikle. Hem gerekli hem de şu an bebe olsa virüs vesaire var ya kapsa da ölse bu acıyı göze almayın derim şu süreç geçince çocuk yaparsınız
cocuk yapmayin agac dikin kuslar dalina konar. millet altinda raki icer cay demler olmuslerinize dua eder
Çocuk yapmak için para biriktirmediğinize göre araba alın. Hem anne baba olmayı çok isteseniz araba ile ikilemde kalmazdınız.
Yaşın 30 geçmiş çocuk yapsan daha mantıklı ne zaman duracan da ne zaman büyüyecek 🤔
Arabayı alın çocuk yapma çalışmalarına başlayın efendim
Bu ikisini tercih meselesi yapıyosanız araba alın çocuğa yazık
Arabayla çocuğu kıyaslayan tipleri de gördük. Sen de o şekilde mi dünyaya geldin acaba
Mümkünse ülkeden gidin. Burada çocuk yetiştirmek riskli.
Tamam ilk önce önden sen git o zaman 🙂
İmkan olsa durur muyum sence 🤔
bence zaten varsa yapma yoksada yaşına bağlı olarak yaşın geçmeden 1 tane olsun bence biraz zaman geçincede araba alırsınız
İhtiyacınız ya da sizi daha çok mutlu edecek hangisi ise onda karar kılın. Çocuk yapacaksanız zaten kesinlikle arabaya ihtiyacınız olacak
Çocuğu olsun ya da olmasın evli bir insanın burada sosyalleşmesi kadar, soru sorması kadar aciz bir durum olmamalı.
Kim nie ve nasıl takılır bilemezsiniz o yüzden mantıklı yanaşmak lazım belki. eşiyle birlikte giriyorlar hesaba 👍
Çok salak bi çift olduğunuzu düşünüyorum
Ahahaha
Gezmek eğlenmek mi ağır basıyor, yoksa gerçekten bakıp ilgilenebileceğin bir çocuk sahibi olmak mı? Bunu dikkate al 👍
Her ikisini de yapsanız ayrılırken paylaşım kavgadına girişeceksiniz evliliğinden eminsen çocuk yapmanı tavsiye ederim pandemi sürecinde aradan çıkarmış olursun araba yine alınır kredili
Yaşınız geçince maddi herşeyi yine alabilirsiniz ancak manevi değerler elde edilemez
Araba alin ötv zamı tekrar gelmeden. Çocuğu her zaman yaparsiniz. Hem bebek kismetiyle gelir
Çocukla arabayı aynı kefeye koyabiliyosanız bence hiç çocuğa bulaşmayın
Bence araba alın çocuk daha masraflı kendimden biliyorum. Çocuk olunca araba gene lazım olacak
Çocuk ömürlük araba geçici ya kaza yapsanız boşver çok masrafı var arabanın
Bence ikisinide yüksek bir rafa kaldırıp güzel bir ülkeyi gezin
Eğer çocuk düşünmüyosanız araba alın ama sonra isterseniz çocuk onceliğiniz çocuk olsun
keyfinize biz mi karar verelim :D ben karar vereceksem çocuk yapın o zaman