Döviz ya da Altın hesabınız var mı? Tavsiye eder misiniz?

Eğer şartlarım el verirse her ay ya altın ya da bir miktar dolar almaya çalışıyorum. Ama aracım olmadığı ve kuyumcu da biraz uzak olduğu için gitmek zor oluyor. O yüzden döviz hesabı mı açsam diye düşündüm. Geçen gün deneyeyim dedim ama vergi kesintisi oluyormuş. Emin olamadım. Bankada döviz hesabı açmayı tavsiye eder misiniz? Hesabı olanlar özellikle yazarsa sevinirim.
Döviz ya da Altın hesabınız var mı? Tavsiye eder misiniz?
Cevapla