AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
169Cevap
Risk almış başaramamış. Başarsaydı belki de dolar milyoneri olmuştunuz.
Özür dilerim ama ister istemez güldüm affet 😓 Öhm, ciddi konuşursak boşayın bence. Bu sizin kararınız. Kalbiniz ne diyorsa ona göre hareket edin derim ben. İyi akşamlar
Adam akıllıymış 2 yıla o birikimimiz 3x 5x olursa anlarsin mal kocayı
Ona tek tavsiyem ordan çıkıp başka bir yere girmesin zaten uzun vadeci olmak bunu gerektirir
Hiç unutmam zamanında 750 liraya cumhuriyet altını almıştım hala duruyor 😂😂
bosamalisin kesinlikle kumar bitirir evliligi 20 bin var sanirim
Hakkindir, ortak birikimi habersiz bir şekilde yaptıramaz borsaya coine.
Demekki adama aşık değilsin para için birliktesin ondan boşanmak kolay geliyor.
Ayy kız! Kocan yanlış yapmış. Bittorrent'e girsin bu defa.
Haddini bildir ama boşanma derim. Boşanmak çok ağır bir karar.
Saçmalamaaa sakinleşince iki medeni insan gibi konuşun
Kazanmak varsa kaybetmekte var. Ha dürüst olsa daha iyi olurdu eşiniz tanbiki.
eğer geri cekmediyse bekleyebilirsiniz. tekrar yükselme sansı var
Troll soru olduğu o kadar belli ki tamamen haberlere dayalı sallamasyon
Bitcoin her geçen gün yükseliyor siz nasıl battınız anlamadım.
Trol soru.
9 bin dolar değer kaybetti son 1 haftada
Kısa vadede dalgalanma olabiliyor ama bir şekilde son gördüğü fiyatın üzerine en kısa zamanda çıkıyor. Düşünve bekleyeceksin biraz kazanmaman imkansiz.
Kocan senden izinsiz almış o konuda haklısın, sonuçta o senin kocan boşanmakta haksızsın
Yazik ya keske bi uzmanina felan sorsaydi oyle yapsaydı en azinda altin alsaydi
sürekli inip çıkıyor yükseldigi zaman anında satar kâra geçersiniz
İdare edin insallah birliktelik üstesinden gelirsiniz
Boşa, hakime de söyle, kizlarsoruyor da herkes boşa dedi burdayım de...
Girenlerin %70 i terste... satmadigi surece zararda sayilmaz. bi kac ay beklesin
Haklisin valla o para ikinizinse senin de iznini almak zorundaydi
Zahahhaa kanköm affet cok güldüm önce bir parayı yerine koysunda sonra bosa ndkdkdoc
denemiş şansını kazandırıyor ne kadar paradan bahsediyosun
Döv hep kadınlarmı şiddet görecek birazda onlar görsün.
Kendi dayak yemesin sonra😂
Kadın gücü diye bi şey var acaba farkına vardınızmı💪💪💪
Hahaha hiç gulecegim yoktu😂 bu söz tam tersi degil miydi
anladık, para için evlenmişsin.. iyi edersin boşan.
bitcoin sakat iş, Türkiye de yasaklandı bugün zaten. altın, döviz, hisse alın
Bende de var btt ve wın satmadıysanız zarar etmiş sayılmazsınız ben geçen yıl aldıklarımı satmasaydım şu an 230 bini 1.200.000 TL yapmıştım sabırlı İn kazandığı sabırsızım kaybettiği biter burası bunu bilirim ben yaşadığım tecrübeden
Eğer kazansaydı boşamazdın yer içer keyif yapsrdın oda bi cahillik yapmış boşama ama kumara da izin verme son şansı olsun
yaaa kiziimmm seni neden linc etmisler anlamadim aman yigitliklerine bok surulmesin, TABİİ Kİ HAKLİSİN SİZ O PARAYİ BİRİKTİRMİSSİNİZ HABER BLE VERMEDEN BUNU YAPMIŞ
Hata dır sürpriz yapmak istemiştir eşine kazanıp. Çok yanlış tabii ama5boşamak bundan daha büyük yanlış
süpriz yapmak istemesi çok ince ve güzel bir davranış ama bütün birikimi bitcoine yatiröasi...
Çok yanlış. Hele eşine danışmadan büyük aptallık. Kanunen boşanma sebebi bu. Ama vicdanen degil. 1 şans versin yuva yıkma bu kadar basit olmamalı tekrarı olursa boşasın
Türk erkeklerinde ne tip var ne zeka. Zekadan kaybettikleri gibi tiptende kaybediyorlar. Seni bulduğuna sukretsin
adamın sana verdiği paralarsa onları biriktirdiysen hiç birşey demeye hakkın yok adamın kendi parası sonuçta sen ne karışıyorsun ha sen kendin çalışıp kendi kazandığın parayı batırmışsa o zaman kızabilirsin öbür türlü karışamazsın
Kocan akılsız, heyecan aramış, ama bu hayatın heyecanı meyecani yok, bu hayatta adamı operler, kocan seninle fantezi yaşasın, diğer fantezilerle uğraşmasin, bahis de böyle birşey.. sevişin gezin seyahat edin film izleyin..
Saçmalama. Satmadığın sürece zararda değilsin. Zor günler için para saklıyordun ama bir daha zor gün görme istemiş
Bitcoin 64 bin dolardan 61 bin dolara geriledi. Nasıl zararda olmaz anlatırmısın?
@Gidinİşinize sattığında artık 61 bin doların olur. Bugün ev alsan 50 bine ve ben sana 47 bin versem satar mısın o evi bana? Yani satmadığın sürece zararda değilsin.
Sen borsada yenisin sanırım. Bu şekilde de ortam içinde konuşma alay konusu olursun.
@Gidinİşinize Zarar eden ben değilim dikkatini çekerim. Ağlayan hiç değilim. Stop Loss vermeyide , Fibonacci eğrilerini de , destek dirençleri de , Mum eğrilerini de kurs olarak Udemy den veriyorum. Satın alabilirsin.
Söz benim değil Warren Buffetın bu arada. Walmartın , Appleın hissedarı. Hadi bakalım
satmadığın sürece zararda değilsin lafı palavradan ibarettir! borsadan örnek; nibaş hissesi 94 liraya çıktı, şimdi ordan olan birisinin parası 6 da 1 ine düştü, çünkü hisse 15 lira şu an, hala da aşağı gidiyor, tekrar yukarı gieceğinin garantisi yok, gitse de ne zaman gidecek, kaç yılda gidecek belli değil! 10 yılda eski yerine gelse ve ordayken hisseyi satsa zarar etmemiş mi oluyor? parası çöp oldu gitti bile! Hele ki alt coinlerde, onların ne olacağı belirsiz bile, sıfırlanabilirler ki uzmanlar da alt coinlerin yüzde 99'unun çöp olduğunu ifade ediyor!
Warren Buffet dediğin adam salak değil, borsada yatırım yaparken adam bakıyor inceliyor, hangi firma kar etmiş, temettü veriyor onlara bakıyor! yani bizim millet gibi gidip gözaltı pazarından hisse almıyor, hele ki ne idüğü belli olmayan alt coini hiç almıyor!
@BENJ55 Altcoin dediğinizi BNB gibi , birçok şirket sahibi de kullanıyor. Takımların bile kendi Altcoini yapılıyor. Güvenli olduğunu savunmuyorum ama piyasadan kolay silinmeyecek Coinler olduğunu görebiliyorum. Warren Buffet dediğimiz adam Coine yatırım yapmıyor olabilir ama Nasdaq ta bizimki gibi sınır yok. Yüzde 10 sınırı yok. Bir günde yüzde 50 de kaybedebilirsiniz. Ama bakınız Apple ın grafiğine , Warren Buffet satıyor mu Apple düşünce
tamam işte gene beni tasdik etmiş oldun, apple dediğin hisse düşse ne olur, dünyanın en büyük 2. firması amazondan sonra, bizde vestel ve arçelik hissesi almak gibi, düşse de tınmıyor insan ama lot sayısı az küçük şirket aldığında düşüşler korkutuyor! o hisseleri de eyfel kulesi gibi yaptıktan sonra küçük yatırımcının kucağına veriyorlar, büyük hisselerde ise böyle bir şey pek mümkün değil.
Son derece haklısın. Bitcoin alıp batırmak başarı ister. Bence boşa onu, benimle evlen. Benim bitcoin ikimize de yeter, 5 senedir tuttuğum bitcoin var. Baya baya kardayim. Para var yani.
bebeğim bitcoin alıp batırması imkansız çünkü hiç düşmedi btc yani emin ol paranız güvende
alt coin almış ama! lütfen dikkat!
@BENJ55 aldığı coinler de öyle yüksekten düşmedi diye biliyorum btt bende de var ama çok önceden almıştım o yüzden batmak gibi bir durum söz konusu değil bebeğim
Satmasın bekle çıkacak. Batırmasa milyonlar kazansa hosuna giderdi ama dimi
+1 kesinlikle artar
Geçmiş olsun btc bir fırsat daha verir win ve btt için emin değilim btt şu an destekte win düşüş trendinde
Eğer kazanıp senin canın kocan, kaybedince senin mal kocansa, senin gibi şeytanı Allah ondan uzak eylesin.
bitcoin değildir o bitco olsa duramazsın :d canlı bir bittir anca
Ablam şöyle düşün adam milyonlar kaybediyor bu hayatta para gelip geçicidir bir insan hata yapabilir ama aynı hatayı iki kez yaparsa boşarsın seviyorsan ikinci şansı verrr
yaşantınısı daha iyi yapmak istemiştir ama olmamış sabırlı olun toparlanır, ama kasanmış olsaydı canım cicim derdin kesin sabırlı olun derim kolay gelsin
Satmazsa batmaz korkma, Birgün mutlaka çıkar 😎
hakkaten malmış yani şu an bitcoin ne tam olarak bilmiyorum ama kumar heralde
Kazansa ondan iyisi olmazdı kaybedince ondann kötüsü yok. hani iyi günde kötü günde sözü
Evlilik boyle bisey yemin ettiniz o kadar iyi gunde kotu gunde birlikte diye
Benimkide bitcionde dunyalari batirmis yatirdigindan haberim bile yok peeh yapar erkekler boyle salakliklar arada ne bosamasi
Parayı riske atmayalımderken zarar ediliyor geçen yıl Mart ayında 22 bin liram 6 bin kaldı psikolojim bozuldu ama haziran temmuz ayında ne oldu 4e katladım ha şimdi yine zarardayım ama işte kendi mallığımdan bitcoin gecen yıl bu sıralar 8-10dolar bandındaydı
Boşa ve kendine güzel bir köpek al )) yıllar önce boşandım ben uzun süredir köpeğimle mutluyum en azından başa bela değiller ))
1 ay sonra geri dönersin umarım yuksekten almamistir Kâr patlamasi yapar sende avcunu yalarsin puahahahahahha
salak mi bu yhaaa canım sen kendini harcama dahan iyisini bulursun. emın ol.
Yüklü miktarda almak intihardır resmen
ne kadar para basmış
Para için yuvanı bozacaksan beyefendi oldukça şanslı.
İşte bu helal olsun sana
Aynen hemşehrim helal olsun sana kız
Aldıysa satmasın uzun vadeli beklesin çünkü sabredince kazanılıyor bu işte eminim sonra sevinirsin erken karar verme
para için bosayacaksan boşa adam kurtulmuş olur çünkü eminim ki eğer kazansaydi kocanın ne kadar zeki olduğunu anlatırdın
bence bitcoin için yatırcagı parayı alıp kaç git istanbula parayı güzel güzel ye sonra paran bitsin bacım ol
kocan mal degil bosama borsa boyle bir yukselir bir alcalir hayat gibi inisli cikisli... uzun vadede kazanc saglar o para
davetiye kodu:
filofobik
davetiye linki:
minepi. com/filofobik
Benim gibi bedava olanları kazın
valla aynısını ben de yaptım bitcoine değil de başka bi coine bastım ve battım o yüzden bişey diyemiyorum insan bi an gaza geliyo basıyo:((
Haklisin illa oynayacaksa kucuk meblaglarla oynasin neyu var neyi yoksa hepsini basmak akil kârı degil
Son seksinizi yapın ve boşa bence, saçma bir durum yani
Neden son kez seks yapıyolar bence kapıyı vurup gitsin
Nasıl bir taktik veriyorsun yau 🤣
Haklisin bosa gitsin ))). Belese para kazanmak bu iste. batar. Zahmetsiz biseyi sonucu budur.