
Hadiiiiii hadiiiiii bu hisssi yaşadığınızı itiraf edin 🤭🤷🏻♀️ Kartlarla harcama yaparken kendinizi kontrol altına alabiliyor musunuz?
Yoksa sizi durduran tek şey limit yetersizliğimi oluyor? 🤔😂

Tam parayı biriktiriyorum ama bir anda o aşk geliyor bana. En son iki kartımı da kırdım, diğerini de halama verdim. Bu kez de internet alışverişi devam ediyor, hatta arttı. Vicdan azabı da çekemiyorum çünkü hepsi ihtiyacım olan şeyler (kıyafet değil).
En son bütün parayı çekip valize koydum. Üşendiğimden çıkarıp almam diye
Ha bir de sitelerden kayıtlı kartlarımı sildim
Kendimi çok huzurlu hissediyorum bir haftadan beri 😂
Cevap
6Cevap
hayır , genelde karttan harcıyorum vede hiç kendimi kaybetmedim şükür
para harcarken kendimi kaybetmem zor kazanıyorum çünküsü shhjd
Para harcamak istiyorum ama harcamam lazım aç kalacam yoksa
Hakketen ya geçen zırh satın alıyordum bakiye yetersiz dedi
Öyle
Kredi kartı kullanmıyorum.
Bende para kontrolü iyidir. Hiç süpriz yaşamadım
Ayn yaaaa gerçekten iyiki maddi sorunlarım yok 😅
Kaybetmem.
Bir tik
Limitim bellidir aşırıya kaçmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?