Milli piyangodan çıkan paradan hayır gelmez mi gerçekten sizce?

Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..
Herkes duymuştur bu hikayeyi 3 kez büyük ikramiye çıkıp hala ayakkabı boyayan adam diye.

Sizce bu tür insanlar parayı yönetmeyi bilmeyen insanlar mı yoksa bu para lanetli mi 😂

Bana biraz beceriksizler gibi geldi, sizce hangisi?
Milli piyangodan çıkan paradan hayır gelmez mi gerçekten sizce?
Milli Piyango'dan 1982 ve 1984 yıllarında 2 kere büyük ikramiye kazanan "piyango tiryakisi" Mustafa Savgan da, paranın mutluluk getirmediği "talihli"lerden. Piyangodan kazandığı paranın çoğunu, "belki daha çok kazanırım" diye yine biletlere yatıran Savgan, şuanda iki büyük ikramiye kazanmış bir ayakkabı boyacısı olarak hayatını sürdürüyor. Savgan, "Ayakkabı boyacılığına başladım. Gene bilet alıyordum tabi. Cahildik biraz da. Çok bilet almaya başladım. Sonra paraları bitirdik. Hiç yatırım yapmadım. Cahillik vardı. Bilemedik ne iş yapacağımızı. İnsan bilemediği bir işe nasıl girişecek ki?" diye konuştu.
Milli piyangodan çıkan paradan hayır gelmez mi gerçekten sizce?
Milli piyangodan çıkan paradan hayır gelmez mi gerçekten sizce?
Milli piyangodan çıkan paradan hayır gelmez mi gerçekten sizce?
Cevapla