Bireysel vadesiz hesap açmak istiyorum da halk bankası işletim ücreti alıyormu alıyorsa nekadar alıyor?


hiç bir banka almıyor kaldırıldı
Hesap açma ücreti yok da yıllık işletim ücreti alınıyormuş doğrumu acaba?
evet oda kaldırıdlı bdk kaldırdı netten bakabılrısının tüm bankalarda geçerli artık hesap işletm ücreti yasak alınmıyor
Teşekkür ederim internette nekadar araştırsam hep ücret alınıyor sonucuna varıyorum da
8 bankada hesabm var ödesem ben öderim onlar eski yazılar ve bızzat bankalardanda sorudm teyit ettim yınede hesap açarekn sor almıyorlar yasaklandı
Rica etsem ozaman diğer soruma da bakabilirmisin ziraat bankası hakkında 8 bankada hesabın varmış bildiğin bişi vardır elbet.
Cevap
1Cevap
Hayır alınmıyor.
Hem bu banka için hem de diğer bankalar için alınan bütün ücretleri sitelerindeki "Ürün ve Hizmet Ücretleri" gibi sayfalardan görebilirsiniz.
Teşekkür ederim
Rica ederim :)
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar