Binance kayıt oldum ama para yüklemem için bana kimlik doğrulaması yapmam gerektiğini söyledi.
Kimlik kartımın ön ve arka yüzünün fotoğrafını istiyor, bunları atarken bazı yerleri sansürlesem olur mu yoksa tamamen açık mı olmalı ve bunu yapmam güvenli mi?
Bilgisi olanlar lütfen yardımcı olsun. :( :(
Kimlik kartımın ön ve arka yüzünün fotoğrafını istiyor, bunları atarken bazı yerleri sansürlesem olur mu yoksa tamamen açık mı olmalı ve bunu yapmam güvenli mi?
Bilgisi olanlar lütfen yardımcı olsun. :( :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Açık olmalı maalesef, insanları iten de bu zaten. Başına bir şey gelmesinden korkuyor ve haklılar ama gereken bu emin olun.
Bunu yaptıktan sonra bir tane de kendi fotoğrafımı yüklemem gerekiyormuş, bu fotoğrafta özel bir şey yapmam gerekiyor mu yoksa sadece yüzümü gösteren bir fotoğraf olması yeterli mi?
Sorularım basit ve komik olabilir özür dilerim ama gerçekten bilmediğimden ve Binance'ın bunları istemesini tuhaf bulduğumdan yanlış bir şey yapmamak için soruyorum, düşündüğümden fazla zahmetliymiş. :D
Kimlik fotoğrafın kadar sade ve doğal olmalı. Biri baktığında kesin sen demeli yani, öyle. Ben kayıt olmadım asla, sadece biliyorum neler istediklerini. Her site ister, binance şu bu fark etmez.
Yaptım, doğrulandı. Umarım ileride bir sorun olmaz. :D
Teşekkürler yorum için.
Rica ederim :)
Tamamen açık olmalı. Kayıt olerken referans kodu ile üye oldun değil mi?
Hayır hiç aklıma bile gelmedi, ben direk kayıt oldum. :D
Bir yerden referans kodu bul. %10 ile %20 arasında komisyon indirimi sağlıyor.
Ben bitlo ve btc türk kullanıyorum. Henüz kimlik istemediler.
Tamamen açık olmalı banka gibi düşün orayı ve komisyonsuz para yatırmayı istersen yardımcı olurum