2143 dolarım var şu an dolar düşüşte son iki haftadır düşüşü sabit tutup hafif düşüyor arada gidip geliyor zarar etmemk adına bozdursam mı yoksa beklesemmi Mart ayı riskli dolar düşük seviyeyi görür ama fazla durmaz diyorlar sizce ne yapmalıyım dolardan euro yamı geçsem yoksa tl yemi çevirsem ya da altın falanmı alsam ya da beklesemmi şu an için bitcoinde mantıklı geliyor ama sistemini bilmiyorm yoksa şu an 50 bin dolara çıkmış 5 günde 46dan 50 ye yükseldi
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
dolar düşecek bir süre daha. hiç düşünmeden kriptoya gir. bitcoin çok yakında 63 bin dolar olacak. YTD
bitcoin mantıklı aslında devamlı yükseliyor da işte nerden alıcaz banka falan vermiyorki sitelere güvenmiyorum hangisi doğru sahte
banka hesabın var mı
var yapıkredide tl dolar euro hesaplarım var
papara hesabı aç, binance hesabı aç. Yapıkrediden paparaya gönder, paparadan da binance'e gönder ve almaya başla kripto. Merak etme Binance dünya çapında bir borsa, dolandırılma ihtimalin yok.
@sustainablenick bitcoin işini etraflıca nerden öğrenebiliriz?
@adropoflife belli başlı adamlar var youtube ve twitter da. Ayrıca analiz siteleri var koinbey vs gibi. Oradaki trendler genelde tutuyor. Özellikle meşhur analistlerin daha düşükken önerdiği ucuz altcoinler fırlayabiliyor. binance academy den grafik okumayı öğrenin, kursları alın.
@sustainablenick Tamamdır, çok teşekkür ediyorum
@adropoflife rica ederim
binance baktım bitcoin yükseliyor adam 1 bitcoin aldıysa 46 bin dolara şimdi bugun 50 olmuş 5 günde 4 bin dolar iyi para
1 bitcoin almak zor ama :) bende 3 gün oldu geçeli binance'e. Karışık bir portföy yaptım. İlk gün 100 dolar zarardaydım, şu an 320 dolar kar ettim.
misal verdim zaten onu büyük parası olan için karlı 220 dolar artın olmuş sana ne kadar para ile başladın
nakit nasıl çekiyorsun beni sistemden banka hesabına havalemi yapıyorsun
4 bin doların getirisi bu.
Önce satıyorsun kriptonu, tl ye döndürüyorsun. Sonra çek diyip tl yi paparaya çekiyorsun. Paparadan da bankana
anladım 3 gün içi para kazanmışsın papara baktım şimdi sanırım onu havele gibi kullanıcaz sistemden oraya göndericez ordan hesaba
Dolar ve Euro küçük düşüşler yaşar ama değer kaybettirmez, aceleniz yoksa bozdurmayın yaza doğru yine yükselişe geçer.
işte araba bakıyorum daha bulamadım bulana kadar durur da işte bide düşerse ah 8.5 a çıktığında iyi para yaptırdıydı keşke bozdursaydım
yani beklemek en mantııklısı o zman
Araba için de bence acele etmeyin, şu an çok komik fiyatlar var ve bu fiyatlar düşecek. Düşmeye de başladı.
Yaza doğru 9’ları görür diye düşünüyorum doların
ben o kadar çıkmaz diyorum 7.4 en fazla o da şu an için 2017 dede fırladı bi sonra 5 6 larda gitti 2020 dede aynı durum oldu şimdi gene seyir eder fransız abd bankaları 6.5 6.2 falan yazmışlar tahmin etmişler tcmb de 6.8 falan hedefliyormuş ondan sormak istedim bi fikir danışayımdedim
cidden 150 ye 2015 bmw 320 alırken şimdi 300 olmuş ortalama temizi zaten bulamadım takas ta anlaşamıyorum sıkıldım bu arabadan artık ondan satmak istiyorum aslında
Benim afedersin kıçı kırık yarisime bile 118 bin teklif ettiler geçen gün 😂😂 daha iyisini alabileceğimi bilsem satardım o an. Ama fiyatlar çok uçmuş, sıkıldım diye araba satılmaz bu devirde 😌
aynen martta falan benim bmw 100 120 diyordum geçen takasda adam 130 verdi dedim kurtarmaz yok bide km 282 oldu artık bide araba naz var sanırım üstünde kaplama yaptırdım 1 ayda iki kişi sürttü bide daha ne cabası bunu satıp benimkinin bi üstünü düşünüyorum
keşke daha önce 2015 2016 bmw 320 40. yıl paketi alıcaktım en iyisi 180 falandı 150 ye falan güzel arabalar vardı
Şimdiden hayırlı olsun alacağınız yeni araba için. BMW’lerden pek anlamam benim tek bildiğim kendi aracım :))
İyi akşamlar
hayırlısı sizede iyi akşamlar tşkler fikirleriniz için büyük ihtimal vbozdurmucam
bir öğrenemediniz gitti yükselince bozduracaksın düşünce tekrar alacaksın
kardeşim senden daha iyi bildiğim doğru ben küçüklüğümden beri döviz yaparım o konuda sıkıntı yok zaten ben ta 5.77 de yaptım 8.5 da pişman oldum bozduracaktım vazgeçtim işte bi hata ettik onda
küçüklükten beri döviz yapıyorum diyorsun yapa yapa 2 bin dolar mı yaptın?
yok la tl de var şu an bunu yeni yapmıştım bi ara para birikmiş o sır ayaptıydım yoksa kaç kere 2 bin dolarlarımız oldu ablam abd den her ay bin dolar gönderiyor
neden türkiyede yatırım yapmıyorsun dükkan falan aç hem her ay her gün para gelir yatırdığın parayı 1 senede geri toplarsın hem de dükkanın değeri artar
yapıyorum aldım var şu an dükkan uyguna almıştım iyi kar oldu şimdi iki arabanın birini ilk arabamı satıcam 5 yıldır bende sıkıldım işte üst modeline bakıyorum onda değerlendiririm
evet araba alım satımda da güzel para var
aynen işte martta falan alsaydım iyidi şimdi istediğim arabanın bi düşüğüne bakıyorum
Bekle kardeşim yükselecek
inş bakalım tl var yaklaşık 4500 ü geçik onun bi kısmını yapsam mı yoksa şu an sadece beklemek mi mantıklı
Aklın varsa bnbye yatır bna dua edersin
bitcoin mi onunda sistemini bilmiyorum sistemini bilsem ufak bi para ile test yapmak lazım
Bozdurma fırlayacak
sanmam bir iki yıl fırlamaz gibi en fazla 7.20
Fırlayacak ki o biçim haziranda, yazdim
benim araştırmalarım dolar düşücek ama fazla bu seviyede tutamazlar deniyor araştırdım işte ne bilim karlarımızın çoğu gitti bari zarar etmiyim diye düşünceliyim bide yabancı bankalar yıl sonu 6.25 falan demişler
2300 bozma hazirana kadar 5000 yaparsın.
Dolar çıkacak, faiz yükselişi son raddede. Az ekonomistleri dinle
zaten dinliyorum fransız abd bankaları seviyeyi aşağı çekti şu an zaten tl de biriktirmeye başladım valla herkes birşey diyor düşerse bile fazla durmaz bu seviye geçici diyorlardı en son
Sadece 1 ay dur, gel sonra istediğini söyle
@adropoflife bu nası bi öngörüdür
@zenep_ :))
@zenep_ 2 , 2.5 yildir diyorum altin grami 1000 lirayi geçecek millet yok ya olur mu okadar dedi hep