İnanması zor ama ben Elon Musk'ım. Bu şekilde yatırım yapmadan önce o ülkelerdeki popüler sosyal medya uygulamaları ile halkın nabzını tutuyorum elimden geldiği kadar. Çeviri için de sağolsun arkadaşlar yardımcı oluyor.
Daha önce cumhurbaşkanınızla görüşmem olmuştu. Kendisi çok iyi ağırladı beni. Türk insanı da çok sıcak ve samimi gerçekten. Evet var mı Türkiye için şu iş tutar dediğiniz. Fikrim var ama param yok diyen gençler dökülün bakalım :)
Daha önce cumhurbaşkanınızla görüşmem olmuştu. Kendisi çok iyi ağırladı beni. Türk insanı da çok sıcak ve samimi gerçekten. Evet var mı Türkiye için şu iş tutar dediğiniz. Fikrim var ama param yok diyen gençler dökülün bakalım :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Elon Musk gelse bu ülkede yatırım yapamaz. Bu ülke AB ülkerine benzemez. Güzel kazanır ama o kafa ile kazanamaz.
Dedi ve marangozluğa devam etti
marangozluk da güzel bir zanaat. ben de çok ufak bir ofiste başladım :=)
İbo show'a sponsor ol
tv işi bitti be dostum. girsem online platform işine girer netflixi haritadan silerim de sizin acun ılıcalıdan tırsıyorum :D
😂😂😂😂😂
fikir yoksa sulandırmayalım ortamı milyon dolarlar basıcaz duruma göre :)
Milyon dolar ama nabız yoklamak icin KizlarSoruyor 😂😂😂😂😂
Ekonomist dolu buralar zaten
ya sen düşün ne kadar ufku geniş bir adamım :D biz öyle sırça köşkte oturup halk ne versek yer diyen adamlardan değiliz. başarının sırrı da burda zaten :S burası halkın en saf gerçekçi hali :))
Burası mi halkın en Saf ve gerçekçi hali 😂😂😂😂😂😂
ya burda ne sorular var. nasılsa belli olmuyor kimliği diye açık açık her şeyi soryuyorlar :D
Yani saf ve gerçekçi insanlar yok :)
Çip taktırtmayın bana 😊
Madem böyle şeyleriniz var bu zamana kadar neden beklemiş olasınız
Bu arada çevirmenler pek hizliymis ;)
Her şeyin bir yeri zamanı uygun atılacak adımlar var Ben öyle kaç tane ülkedeki yatırımlarla uğraşıyorum haberin var mı. Google translate tekini iş zannediyorsun da burada açık açık anlatayım mı sana her şeyi
Yatırım bildiğim şeyler değil eeee saf halki aydınlatırsınız biraz belki :)
Ya işte en son yaptık ya bu cybertruck arabası bir de işte nörolink projesi üzerinde çalışıyoruz şu anda. internetten otur araştır onu da ben söylemeyeyim. Ama burada şirket sırlarını ortaya dökecek değilim yani 🙂
Bu halk araştırmayı sevse sizce böyle mi olur ;)
Ya sen halkı boş ver sen bireysel olarak geliştir kendini ben sana Bizim şirkette bir iş veririm 😊
Benim zaten bir isim var :)
İyi kariyer hayatında başarılar dilerim o zaman. yani sonra üzülme de ben nasıl bir teklifi geri çevirdim diye yani talih kuşu herkese konmaz 😊
Bunu hiç bilemeyiz biz de bir laf vardır ne oldum değil ne olcam diyecek insan diye.
Gün gelir benden iş isteyecek duruma gelirsiniz fazla iddialı olmak iyi değildir 😂😂😂😂😂😂
Bak çok İddaa O insanları severim ilk seçiminde dikkat ederim ama seninki fazla bir ütopya dünyası oldu açıkçası. Yani iş görüşmesinde hani diyorlar ya 5 yıl sonra nerede olmak istersin senin yerinde öyle olan bile böyle bir insanın itici geliyor ki sen hemen kendini uzaya çıkardın yani
Asla öyle olduğunu düşünmüyorum
Ben atasozunu açıkladım
Yükseklerde olmak gibi bir niyetim ya da isteğim yok olmadı da
Tamam da yani ben sana iş veririm falan o zaman küçümseyerek söylüyorsun birazcık kalbimi kırdın
Ben kimim ki insanları neden kucumseyim haddime değil
Neyse ya hayırlısı olsun 😊
🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Hayırlısı olsun? 😂😂😂😂
Çok çabuk adapte olan biriyim yeni kültürlere ve insanlara 😊
Emin olun bu çabuk farkedilmiyor
Güzel 😊
:) :) :)
Tr amele ülkesi anca montaj olur
Ahahahahhah
o ne demek :)
biz lol deriz genelde :))
Yatırım höm
dkdkkdjdkdk iyi güldürdün adamı