Ben ülkeyi terkederim herhalde 🤪 peki siz ne yaparsınız?👀


Dilinenenlere verrim yetimleri sevidirrim sokaktaki çocukları markete götürrüm sonra kendi ihtşyacım kadar alırım eni sonu zaten ölüm kefenin cebi delik nasılsa
İlk bi yat mevzumuz var agaaa @_-RockStar-_ ile
Meşiqtaş sahilde mişimiz vr bi volta atalım denizde
Sen raad ol ya o videodaki gibi olucak yat raadddd
Cevap
23Cevap
direk btc ye sallarım ne kadar yüklü mesala 😀btc 400 bin dolar olucak o zaman 50 60 milyar tl para olur

Bekliyorum seni hadi
Olmayan veya olamıyacak şeyin hayelni kurmak hani varya aç tavuk kendini mısır ambarında sanarmış öyle şey
Kendimi dondurturum. Bu yüzyılda beceremedik sonraki yüzyılı denemek lazım
Şu an olsa bir köşeye kaldırırdım. Sonrasında acısını fena çıkartırdım ama. 😏
Malzemeye yatırırım. 3-4 ay sonra fiyatlar çok artacak.
bitirmem gereken inşaat var oraya yatırıp bitirirdim
Ne kadar yüklü olduğuna bağlı ciddi derecede ömrümün sonuna kadar yetecekse terk ederim burayı.
Profesyonel hijyen ürünleri fabrikası kurarım.
Yükümü hafifletmeye başlarım sjds
Minik ada alırım, çekilirim kendi alanıma
İhtiyacı olanlara dağıtırd
Önce sayarım ne kadar var diye 😂
Bambaşka bi hayatım olurdu ahaha
Olamayacağı için düşünmeye gerek yok
Bende öyle yaparım hsjsjd
Onu bile dolara yatırırdım o kadar yani 😄
Bir kamyon ağrı kesici alırım
Ülkeden göçer, cast away derdim
1 kilo et alir fakirlere dagitirim
Değerlendirirdim. Ev falan alarak
Kendime iş kurardım yaa oku oku nereye kadar😂
Direk bitcoin alırdım
tedavi olurdum
korona var yine otururdum
Direkt Bitcoin Alır yatardm
Oyuna yüklerim
Ev alırım
ada satın alırım
Ülkeden gidilş
Çiftlik kurardım
var zaten sjsjd
Torpille Okul Bitirirdim😂
Etherium alırdım
Keyfime bakarım
Ev alırım
Karı alırım.😁
Bitcoin alırdım.
Türkiyede yaşamıyorum. Sizin için fazla o. Normalde her yerde fazla ama sizin için daha yüksek
22 bin euro az para değil ama avrupada yaşayan insanlar bu parayı, Türkiyede yaşayanlardan daha hızlı kazanır. Aylıq maaşlar, asgari ücret Avrupada, Türkiyedekinin katbekat üzerinde. Bu yüzden Alamanlar kıskanıyorya Türkiyeyi. Kendilerine diyorlarki biz malmıyız insanlarımıza güzel yaşam yaşatıp fazla para veriyoruz.
Macaristan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar