AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
Öldüm sanardım heralde
Muhtemelen oturir ağlardım çunkü dolarım var
hepsinden birer tane alırdım..
Öyle bir şey asla olmaz bu memlekette.
dolar 1 olsa ne yazar o fiyatlar yine pahalı
Hoca ordan bi yeni pc salla bea 🥺🥺
Aga koş koş teknosaya
lafla peynir gemisi dönmüyor
ne acı
PlayStation 5.
O da hayal oydu artık bende one x var ve ebediyen kalacak sanırım 9.300 tl ne ya üsttede yorumumda bahsettim 😏
@ÇiçekTekin ben de one x kullanıyorum. Series X özellikle çok istiyorum ama 9.300₺ gerçekten anormal bir fiyat. Series X ile yeni nesil oyunlar ne güzel giderdi...
Off off düşünsene ikimiz birbirimizi ekyleyip online da uçuyoruz 🙏
Ama yalan ettiler ulan o fiyatı verirken hiç mi yüzünüz kızarmadı
@ÇiçekTekin fiyatlar inanılmaz rezil. Oysa yeni nesilde geliştirilmiş haliyle Witcher’ı, Forza’yı oynamak vardı. Ama gel gör ki mahvettiler.
Dış ülkelerde ön siparişler patmamış şimdiden millet hamağına uzanıp keyifle düşlüyordur o yeni nesil oyunyarı 4k 8k da oynamak dünyanın en hızlı ssd sinde açla hızını tadarak bizimde patlasa patlasa pantolonumuz patlar terzi iyi diktimi acaba diye düşünürüz 😊
Hdmi 2.1 desteklemesi yüksek fps, en azından 60 Fps’in sabit hale gelmesi. Beni yeni nesil konsollar için çok heyecanlandırıyor. Evet önsiparişler bayağı bayağı tükenmişler çok hızlı bir biçimde. Game pass Ultimate Ea Play ile birleşiyor şimdi. Harika bir konsol oldu ama sadece bakmakla yetiniyoruz. 😄
Assassin’s Creed Valhalla’yı Series X’te oynamak vardı... Far Cry 6 sonra of of. 😁
Yeni nesil gerçekten efsane olmuş ve yeni birsürü stüdyo almış ps x box trafı da diğer ülke youtuberları adamlaru oyuncağı 8k tv le denemenizi öneririm adamım diyor videoda beni o cümle vurdu😭😭😭
Yeni Series X çok sessiz çalışacakmış, fanları üstte. Cihaz gerçekten harika. Bethesda satın alındı. Birçok stüdyo Microsoft bünyesine eklendi. Hem çok güçlü bir cihaz, hem de oyunlar bakımından iyice dolmaya başlıyor. Dishonored, Wolfenstein bunlar da gamepass’de olunca harika bir şey çıkıyor ortaya. One X’te 4K HDR tv’de oyun harikaydı. Kim bilir Series X’te nasıl olacaktır. PS5’te ise Gow Ragnarok kim bilir nasıl iyi olur. 🥺
Series X’te 4K HDR 60 FPS çalışacak geriye uyumlu 20 tane oyunun listesi var burada. m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=eLW0MPj0f7g
O cihaz birde teknik olarak harika olması nın yanında asla ısınmaz buzdolabı gibi yapmalarının sebebi bu ve tasarımı da benim hoşuma gitti gta 6 yı görürmü bu nesil konsollar acaba oda yılan hikayesine döndü 2024 gibi gelir sanırım 🤔
Gta 5 yeni nesile bile geliyor. Red Dead Redemption 2 ekmeği yenecek daha. 😁 Evet Series X gerçekten çok sessiz olacakmış. Buzdolabı gibi ama küçük bir konsol. Keşke alabilsek ama nerede. 🙄
Hayır 9.300 ü verdin birde 800 tl 1.000 tl arası oyunyarı var yani krediyle alsan bile ki alacakların %90 ı böyle alır bu tarz pahalı ürünleri oyunlarda patlarsın konsolun 9.300 lük borcunumu ödeyeceksin 800 e 1000 e oyunmu yetiştireceksin? bu konsol türkiye de %10 u geçmez pazarı yeni türkiye :papua yenigineye tekabül ediyor 😊
Gana’dan da Papua Yeni Gine’den de paramız değersiz, konsolu alsan Game Pass Ultimate var ama PlayStation 5 alsan mesela geçmiş olsun. 🤓
Game pass tam bir hayat kurtaran kahraman o paraya dünya kadar oyuna erişim sağlıyorsun inşallah zammı yemezde kullanmaya devam ederiz bizim nesilde game pass olacak demi sürekli?
Evet olacak hatta Bethesda oyunlarının da geleceğini düşünüyorum. Bir de, şöyle bir şey var herhangi bir ek ücret olmadan Ea Play birleşiyor Game Pass Ultimate ile.
İşte bu harika olmuş içimize bu serptiler enazından 3 sene aramayız yeni nesli
Çıkacak 10 oyundan 7’si gelmeyecek one ailesine. Ama en azından diğer firmaların oyunları gelmeye devam edecek. Bakalım en çok Cyberpunk 2077’yi çok merak ediyorum. O gelene kadar Witcher’a bir daha başlayacağım. 🤓
cyberpunk 2077 yi ön sipariş vereceğim o oyun efsane birşey 3 farklı karakterle farklı yerlerde farklı şekilde oyunu bitirebiliyoruz grafikler ve yansımalarda bıçak gibi 😊👍
Oyunun yapımı bitmiş, oyun hazır. Sadece dağıtımı kaldı. Ben de bekliyorum. 🙏🏻
Bunu almalıyız en azından oyunu araştırdım gerçekten süper birde rdr 2 de bukadar çok heyecanlanmıştım
RDR2 bitirdiğimde gerçekten boşluğa düşmüştüm. Şimdi onun yerini Cyberpunk alır. Ubisoft oyunları oynar mısın?
Evet severim ubisoft ancak Fifa da oynarım bunun hakkında sana birşey soracağım fifa 21 alacağım oyun resmi olarak yarın çıkıyor ancak n11 hepsiburada sadece ps4 sürümü için getirmiş x box için yok sitede birtek vatanda buldum x box fifa 21 i oda 750 tl fifa da takdir edersinki okadar etmez sence n11 hepsiburada getirtirlermi sonradan x box sürümünü ve neden full ps4 için fifa getirtmiş olabilirler?
Xbox maalesef Türkiye’de PS kadar yaygın değil. Oyun bir de yeni çıktığı için stokları kullanmak için önce PS’ye ağırlık veriliyor. İstersen Konsol Kulübünün bir sitesine bak, orada Xbox kutulu oyunların çeşitleri biraz daha gelişmiş. Her oyun maalesef o bantlara çıktı. Ultimate mi oynuyorsun?
Singleplayer ağırlıklı ultiyle pek işim yok
Ben de kariyer oynuyorum genel olarak. Yeni nesili alacak mısın?
Geçen sene m11 den fifa 20 almıştım bu sene böyle yaptılar benim amaç 6 7 ay falan oynayıp 550 ye alırsam 250 300 e satmak öyle öyle gidiyordu bu sene böyle oldu gelmezmi sence?
Elbette gelir. Konsol kulübünü takip etmeni tavsiye ederim.
Şimdi baktım konsol klübüne ps 4 hep hatta ultimeta i tükenmiş şimdiden😊 bu x box 1 haftaya düşer inşallah oyun benimle sürekli kalmayacağı her sene yenisi çıktığı için store danda almak mantıklı gelmiyor vadesi dolunca elden çıkartıyorum rdr 2 gibi temelli bir oyun olsa bas parayı sonuçta 1 kere alıyorsun ama bu öyle değil uygun fiyatlı cd kovalayacağım 500 550 ye sonra 250 300 e satarım oyunu oynayınca
Dijital oyun donanımhaber’de hesap olarak satılabiliyor. Ben eski dijital oyunlarımı orada satmıştım. Xbox gelir ama ne zaman gelir onu bilemiyorum. Tabii ki her sene makyajlanarak çıkan bir oyun. RDR2 gibi yıllar süren büyük bir yapım değil :)
Evet kariyeri çılgın gibi seviyorum süper sarıyor 😊👍
Aynen öyle ama fifa 20 den oynanış olarak fizik motoru olarak 1 tık iyi diyoryar artık kornerlerden gol atmakta mümkünleşmiş kariyer modu yenilikleri gelmiş ama x box a gelmedi nasıl bir ülkeyse fifa ya bile ulaşamıyoruz düşünsene fifa 21 x box one satanı görünce Gömü bulmuş gibi olacağız o duruma geldik 😊
Tabii ki oyun atmosferi daha gerçekçi, stadyumlar, oyun teknikleri daha iyi. Gitgide yapay zeka daha da gelişmiş. Kariyer modunda oyuncuya özel antrenman yaptırıp, mevkisini değiştirebileceğiz. Misal Bayern Münih sol beki Alphonso Davies gibi. 😁 İstersen ne zaman gelebileceğine dair senin için soruşturayım. Xbox One için. 4K HDR tv’de mi oynuyorsun?
Evet çok sevinirim ne zaman gelirmiş öğrenebilirsen
Teşekkür ederim
Tamam yazarım, rica ederim.
Oyunun tekini dijital alıp indirsem daha sonra internetsiz bir yerde cd gibi oynayabiliyormuyum?
Store’dan kendin alacaksan sorun olmaz ama başka yerden hesap olarak alacaksan oyunun hangi hakkını aldığın önemli.
Yok başkasından almam ülke hırsız kaynıyor insanı güvenilir değil store dan aldım indirdim diyelim sonra o oyunu internetsiz biryerdede açabilirmiyim singleplayer takılmak için
Açabilirsin sorun olmaz. Donanımhaber’de ancak referanslı kişilerden alınabilir, öbür türlü hesap falan patlıyor. Plati. Ru gibi yerlerde işte. İyi oyunlar.
Kaç kişiyi gördüm dediğin gibi aynen hesapları patlamış birde hesapta 1 oyunda yok 3 4 binlik hesap 😊
Adamın hesabında cod serisi varmış şimdi puff oldu 😊
Bir dönem alıyordum ben de donanımhaber’den hesap. Referanslı üyelerden ama. Çalıntı yerler ciddi sıkıntı. Uzak durmak gerekiyor, yakın bir arkadaşımın hesabı öyle patladı.
Birde çok kötü oluyor insan harcadığın emeklerinde gidiyor yatırdığında zamanında
Store’dan almak en iyisi, almak istediğim oyunları listeledim. Store’dan alacağım hepsini. Güvenli en azından.
Ben alamadım kaç kere bankayı aradım olmadı almak istediğim fifa 21 günlük limiti aşıyormuş birşey yapamayız diyorlar şey diyeceğim sana fifa 21 i 750 tl ye alsam sonra 5 6 ay oynadıktan sonra 400 veya 350 satsam nasıl olur?
Satarsın tabii ama çingene çok, uğraştırabilir biraz. Özellikle Letgo’da.
Haklısın ama alana satarım bende 😊 400 edermi satarken mesela haziran gibi
Şu kurda eder gibi. Ama acelen yoksa, bekle derim birazcık daha 😁
350 tl ye geliyor oyun sattığım zaman alıyım sonra satarım diyorum nedersen?
Yani ben her sene çıkan bir oyunu satın almaktansa Ea Play’den oynuyorum. İlla hemen oynayacağım diyorsan almaktan başka çare gözükmüyor.
Evet doğru
Aldın mı?
Dolara yatırırdım yine yükselir
Araba
Hay maşallah yaw
Dolar alırdım. Nasılsa Çıkar 💰
anani bile alirim o derece vahim
Yeni çıkacak xbox'tan alırdım
Dolara yatırırdım çünkü yine yükselir
neler almam ki
Bilgisayar
İ phone telefon
Yine hic bisey
Dolar alirim
fakir kalırım :D
Düşünemiyorum bile 😁
Hepsi hersyeyyyy😂😂😂😂😂
Ayvayı yerim😀
Dolarla işim yok
Yeni bir pc
Büyük ekran tv alırdım
Alahalalahalalalhhhhh saldırdım😂😂
Saymakla bitmez 😊
Dolar alırım
Araba almam lazım
Bu arada söyle bir sey de var. Zamanında dolar 1 lira iken cok mu iyiydik ben zengin oldugumuzu hatirlamiyorum.
İphoneee 😂😂