Zamanında, üniversiteyi yeni bitirmiştim. Çalışmıyorken özel bir banka kredi kartı göndermişti. Limitide bayağı bir abartı şekilde. O günün parasıyla bana belirlenen limite ekonomik sınıf bir araba alabiliyordum. ama artık gelirine göre kart veriliyor.
Öğrenciler için öğrenci kredi kartları veriyor bankalar. Ama onun haricinde çalışmayan biri kredi kartı alamıyor diyebiliyorum. Resmi olarak çalışmayan birine güvenip de kart vermezler çünkü borcunu ödememe ihtimali olduğunu düşünürler.