Parasını altına yatıran iki tip insan var. Kimi yastık altında birikim yapıyor kimi bankada altın hesabında. Siz hangi yöntemi daha güvenli buluyorsunuz?
bankayla uğraşmam, yastık altı en iyisi
Yastık altında güvenli olmaz, banka şart
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Altın yastık altında mı biriktirilir yoksa bankada mı?
Yaşım henüz genç ancak yakın zamanda ben de kazandığım para ile altın almak istiyorum. Ailem yıllardır geleceğimiz için yatırım yapar. Altın almak da en çok yaptıkları yatırım bir çimi. Benim onlardan öğrendiğim en güvenli olanın altın hesabında saklamak olduğu. Yastık altında altın biriktirme kültürü pek kalmadı zaten güvenli de değil.
Yastık altında saklarsan getiri gelmez bence. Bir yandan güvenilir ama diğer yandan kazançlı değil. Bir de bakın altın fiyatlarına. Bir sert düşüş ardından toparlanıyor. Bence kesinlikle aktif kullanılmalı. Amarkets te hesabım var oradan gün içerisinde altın alıp satıyorum. Özellikle volatilite üzerinden kazanç elde edilebilir
bankayla uğraşmam, yastık altı en iyisi. Güzel saklama yerin olacak. atacaksın oraya bakacaksın keyfine. Bankada bile para güvenli değil artık. Vallahi her an gidebilir.
Bankaya güvenmiyorum bata bilir sonuçta ama yastık daha güvenli ne zaman istersem alırım ama bankada biraz zor. Ama şifreli para kasası daha güvenli para, altın, dosya vs gibi şeyleri koymak için çok uygun
Bence her 2si de net cevap değil, Bence her koşulda (ama ne olursa olsun (acil durum planları dahil)) bizi kurtara bilecek kadar altın el altında bulundurulmalı, gerisi bankaya...