Genç yatta para biriktirmeye başlamak gerçekten avantajlı bir durum. Ben kendimi bildim bileli çalışıyorum ve para biriktiriyorum. Çok faydasını gördüm. Siz de genç yaşta para biriktirip yatırım yapanlardan mısınız? Ya da yapmayı düşünüyor musunuz? Sizce avantajları nelerdir?
Genç yaşta para biriktirip yatırım yapmanın avantajları nelerdir?
Genç yaşta para biriktirmek harika bir başlangıç sayılır, destekliyorum.
Ben de İlkokul yıllarımda memleketten gelen kuruyemişleri Ankara Kurtuluş Park'ta satıp para biriktirirdim.
Genç yaşta para biriktirmek için en büyük engel bence arkadaşlardır, onlar har vurup harman savururken senin tutumlu olmanı sürekli eleştirip hatta aşağılarlar bazen de cimri olmakla suçlayabilirler sakın ha sakın onlara kanma sen bildiğini yap e mi? :)
Genç yaşta para kazanmanın ve biriktirmenin sırları nelerdir?
Para biriktirmek için para gelirinin olması gerekir; burs, evden harçlık, yardım ya da bir iş geliri gibi,
Tercüme, rehberlik gibi bir iş yapıp düzenli olmasa da yarı zamanlı bir gelirin olabilir.
Boş zamanlarında yarı zamanlı bir işte maaşla veya saat ücreti karşılığında çalışabilirsin.
Veya bir iş kurup kendi işinin sahibi olabilirsin
Gelirinin bir bölümünü mutlaka bir kenara koymalısın, hadi kolay gelsin.
Gençken para biriktirmek mantıksız kararların hayata geçmesini engeller. Bende bir çok yatırımı mı bu yaşlarda yapıyorum. Örneğin; Sıfır bir ev almak, araba almak ile başlamıştım. Bunları yapınca daha da tutumlu olma isteği canlandı. Bu demek değil ki pintilik. Aksine hayatı doğru yaşamaktır. Kaliteli yaşamaktır.
Şöyle düşün fabrikada çalışıp 40 yaşına kadar bir ev alırsın sadece, ama genç yaşta kendi işini yapıp ve mantıklı yatırım yapıp ilerlersen 40 yaşına kadar 4 ev sahibi olabilirsin..
Bence genç yaşta para biriktirmenin ve yatırım yapmanın birçok avantajı var. Ne kadar erken para biriktirirsen gelecekte o kadar çabuk rahat edersin. Genelde biz gençlerin aklı 30lu yaşlarda başına geliyor. Ancak benim şimdiden para biriktirme hayallerim var. Kendimi garanti altına almak istiyorum. Geleceğe daha huzurla bakabilmek için.
para biriktirmek yatırım yapmak her zaman iyidir. beklenmedik bir durum olur sıkışırsın o para ya da yatırım senin ihtiyacını karşılar. o yüzden parayı her zaman doğru kullanmak lazım
Genç yaşta para biriktirmek harika bir başlangıç sayılır, destekliyorum.
Ben de İlkokul yıllarımda memleketten gelen kuruyemişleri Ankara Kurtuluş Park'ta satıp para biriktirirdim.
Genç yaşta para biriktirmek için en büyük engel bence arkadaşlardır, onlar har vurup harman savururken senin tutumlu olmanı sürekli eleştirip hatta aşağılarlar bazen de cimri olmakla suçlayabilirler sakın ha sakın onlara kanma sen bildiğini yap e mi? :)
Genç yaşta para kazanmanın ve biriktirmenin sırları nelerdir?
Gelirinin bir bölümünü mutlaka bir kenara koymalısın, hadi kolay gelsin.