Günlerden bir gün ağanın kızı topraklara bakarak, ‘’Hasat zamanı gelmeden şu tarlaları keşke alsaydı
Para & Ekonomi Bütün Parasını Vadeliye Yatıranların “Keşke” Dediği 5 An (Sayfa 4) ING Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1313 Bütün Parasını Vadeliye Yatıranların “Keşke” Dediği 5 An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
foryouandme Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl onu bunu bilmem de ben paramı altına yatırıyorum 0 0 Yorumla
romantikkebap Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Konuya aşırı yabancıyım hiç bir şey bilmiyorum 0 0 Yorumla
Gezer-Hüseyin Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Ya okadar param yok ama olsaydı ben altın alırdım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
164Cevap
çok eğlenceli olmuş ence ing iyi banka
Çok param olsun vadeliye atarım
Değer kaybı oluyor O yüzden
olur oyle arada onemli olan kafaya takmamak
Çok paramız olsada vadeliye yatırsak
Param olsa keske keske ah ah
Vadeli hesap çok mantıksız
onu bunu bilmem de ben paramı altına yatırıyorum
Hiç kullanmadım bilgisi olan varsa yazsın
Ben paramı vadeliye şahsen yatırmam.
Bilgi için teşekkürler hocam 😊😊😊👍🏼
Konuya aşırı yabancıyım hiç bir şey bilmiyorum
keşke demezler heralde faiz candır
Ing kullanan var mı faiz oranları nasıl
Parası olan için fırsat bence
Uygun bir arsa araba ev bişey çıkınca önüne.
Biraz uzun ama güzel senaryoydu
Parası olan için çok güzel
Ya okadar param yok ama olsaydı ben altın alırdım
Keşke çok paramız olsada yatırsak
Eskiye göre vadeli para vermiyor artık
Teşekkürler aydınlatıcı bilgi icin
Bütçe dostu bir banka diyebilirim
Vadeli bankada candır, borsada patlıcan : )
Bu işi biliyosum ing pata senin işin
ufak bi birikim yapmaya çalışmaktayım
yani evet bencede cok hos olmus
ahahhaha cok güzel içerik olmus
İyi bank hesap açmak istiyorum
ing hiç kullanmadım ama ilerde heralde
bence çok güzel olmuş yaa
Bilgi için teşekkürler 😊😊😊
param yok ki vadeye yatırıyım
İyilide
Vadeliye yatirmisim
Vadeli iyide o kadar çok paramız yok
Aaa ne ilginçmiş öyle hmm
Denemedim hiç bilmiyorum o yüzden
Vadeli hesaplar iyidir her Zaman
Herkesin kendi fikri biz karisamayiz
Hiç bilmiyorum valla denemedim
paylaşım için teşekkürler
Yaptırmadım hic bilmiyorum 😅
Para onemli kimseye vermemek en iysi
Vadeli iyimidir ki ya nasıl bilmiyom
Paramız olursa yatırıp düşünürüz
teşekkürler güzel paylaşım
İyi bir bence yapmışsiniz
Selam çok güzel olmuş gerçekten
Nakit oraya ihtiyacı olduğu an
Valla ben hiç yatırmadığım için bilmiyorum
Allah'tan hiçbir zaman parasız kalmadım
Keşke faiz oranları düşse
güzel bir paylaşım olmuş tebrikler
vade ne oluyor hic bir fikrim yok
Para yatırmak çekmek önemli keşke dememek için
Keşke 10x klmadan önce yatirsaydim
Keske dedim hahah😅 😅 😅
Teşekkürler bilgi için güzel olmuş
Bilgiler için teşekkürler.
Saol değeli bilgilsndirmen için