Günlerden bir gün ağanın kızı topraklara bakarak, ‘’Hasat zamanı gelmeden şu tarlaları keşke alsaydı
Para & Ekonomi Bütün Parasını Vadeliye Yatıranların “Keşke” Dediği 5 An (Sayfa 3) ING Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1313 Bütün Parasını Vadeliye Yatıranların “Keşke” Dediği 5 An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
Kinyas22 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Elinize emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler 0 0 Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 339 cevap paylaştı. Teşekkürler paylaşım için 0 0 Yorumla
karamelizeaşk Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 349 cevap paylaştı. Güzel bir paylaşım olmuş bu 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 834 cevap paylaştı. teşekkürler güzel bir bence olmuş 0 0 Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 545 cevap paylaştı. Oha çok iyiymiş, online yapabiliyor muyuz 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı. Emeğinize sağlık önemli anlar 0 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 658 cevap paylaştı. Paylaşım için teşekkürler 0 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 336 cevap paylaştı. hiç bu durumları yaşamadım 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 408 cevap paylaştı. Bencede dediginiz gibi katiliyom 0 0 Yorumla
48lipastelboya_ Takip Et Xper 4 Yaş: 95 +1 yıl Annemden o parayı istediğimde vermediği an 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 550 cevap paylaştı. Güzel paylaşım olmuş eline sağlık 0 0 Yorumla
andscribe Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl İng bankasının iyi bir banka olduğunu düşünüyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
164Cevap
gerçekten mantıklı bir haraket olur bu
Hiç denemedim ve denemeyide dusunmuorum.
İlginç ama param yokki vadeli yatırayım...
Vadeli hesa güzel de sıkıntı kkm
#Mirliva
Hiç yatirmadim bilmiyorum
İng yüksek vade veriyor değerlendirmek lazım
Elinize sağlık teşekkürler güzel olmuş
Elinize emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler
Cumartesi pazar da faiz işlese keşke.
Teşekkürler paylaşım için
Güzel bir paylaşım olmuş bu
teşekkürler güzel bir bence olmuş
Oha çok iyiymiş, online yapabiliyor muyuz
Emeğinize sağlık önemli anlar
Altın iyidir iyi. Yarı yolda bırakmaz hiç
Paylaşım için teşekkürler
hiç bu durumları yaşamadım
Ing bankası gerçekten de güzel
Bencede dediginiz gibi katiliyom
Güzel bir paylasim olmus tesekurler
Vadelide bitiyor eninde sonunda
Keşke dememek için düşünmek gerekir
toprak ve altın gibisi yoktur
Başlıktaki hikaye güzelmiş 😅
Turuncu ekonomiyi takip edniiz.
Paylaşım için teşekkürler
Bakalim paramız olursa belki
Vadeli iyi bence ya borsa saçma
Butun paramı mc ye basarim
Fon sıkıntısını
#Hükümdar
Yok brn ilgilenmiyorum bu tur seylerle
Hiçbiri olmadı aslında, abartı gibi geldi.
Güzel bir bence olmuş elinize sağlık
Boş verin vadeli hesabı
Altın iyidir
Çok çok iyi olmuş gerçekten.
Masraf geliyorum demez. Aynen.
Bilmiyorum param yok öğrenciyim
Güzel paylaşım teşekkürler
👍güzel paylaşım olmuş elinize sağlık
Elinize sağlık harika bir bencee
bilemiyorim dusuncem ama bunu
para vardıda bizmi İNG bank a yatırmadık 😂😂
Teşekkürler faydalı bir yazı
faizler yüksek, vadeli avantajlı.
Güzel bir bence olmuş teşekkürler
İng bank Hollanda bankası olmalı
Annemden o parayı istediğimde vermediği an
Güzel bir bilgi olmuş güzel bir bilgi
yatırım yapacak param yok
Bu konu hakkinda hic bilgim yok
Para bu devirde olmazsa olmaz
Ne olursa olsun
Her alanda yatırım para var :)
Bilgi için teşekkürler...
Ing banka iyidir bence güzel
Güzel paylaşım olmuş eline sağlık
İng güzel banka severim...
Güzel bence olmuş ellerinize sağlık
Vadeli için çok para lazım oda bizde yok
İng bankasının iyi bir banka olduğunu düşünüyorum
Çok fazla para sevmiyorum