Günlerden bir gün ağanın kızı topraklara bakarak, ‘’Hasat zamanı gelmeden şu tarlaları keşke alsaydı
Para & Ekonomi Bütün Parasını Vadeliye Yatıranların “Keşke” Dediği 5 An (Sayfa 2) ING Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1313 Bütün Parasını Vadeliye Yatıranların “Keşke” Dediği 5 An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
Skrmlt Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Baska bankada olan paramı yatırmayı dusunuyorum ama işlemler hızlımısın suphelerım var 0 0 Yorumla
Funnylizard Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl 18 liaradan dolar alıp ertesi gün 12-13 liraya indiği gün 0 0 Yorumla
esmererkek63 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Hatırlamıyorum kiiiiiÇok var ama aklıma gelmiyo 0 0 Yorumla
TheMan35 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl ing düşük kredi oranlarıyla çok iyi diye düşünüyorum. Hatta biraz daha düşürebilirler. 0 0 Yorumla
acrrmert Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Dolar artarsa dolar yapmadığı için pişman olurlar genelde 0 0 Yorumla
Ateş3778 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Türkiyede para biriktirmek eşittir elinde ki paranın bir ise yaramaması 0 0 Yorumla
senay-korkmaz Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl her ay yüzde 35 vade ile kullanılıyorsa ve günlük çekme şansı varsa bence iyi 0 0 Yorumla
heeycey Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl direkt altın alıp kenarda yatırım yapmak daha makul geliyor bana ya 0 0 Yorumla
Engelli_Aysel Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Yeteri kadar param var vadeli'ye ihtiyacım yok 0 0 Yorumla
Tasarımdelisibiri Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Bu zamanda vadeli mi %40 dı geçen ay şimdi %17 şakamısınız. 0 0 Yorumla
Bilge_Aksel Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Yeteri kadar param var var diye bir hesapla uğraşmak istemiyorum 0 0 Yorumla
oguzist Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Ben altına yatırdım valla. Ne uzadım ne kısaldım ama paramın erimesine engel oldum en azından 0 0 Yorumla
YusufEfeerg Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl ing yi kaç yıldır ilk defa gördüm be az ininale para yatırmadım 0 0 Yorumla
Sinirliyimgerginim Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Paylaşım için teşekkürlerFaydalı içerik 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl ing bankı daha önce hiç denemedim umarım yatırımcı olursam ilerde bir şeyler deneyebiliriz :D 0 0 Yorumla
KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 381 cevap paylaştı. Güzel senaryo hikayeyi beğendim 🙂 0 0 Yorumla
birvarmısbiryokmus64 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl ah be keske yatırmasaydım be gittş paralar 0 0 Yorumla
DeliAdam31 Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 311 cevap paylaştı. Keşke Borsaya gireydim diyorum 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ing ike ilgili bilgiler için teşekkürler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
164Cevap
Baska bankada olan paramı yatırmayı dusunuyorum ama işlemler hızlımısın suphelerım var
18 liaradan dolar alıp ertesi gün 12-13 liraya indiği gün
Hatırlamıyorum kiiiii
Çok var ama aklıma gelmiyo
ing düşük kredi oranlarıyla çok iyi diye düşünüyorum. Hatta biraz daha düşürebilirler.
Dolar artarsa dolar yapmadığı için pişman olurlar genelde
Türkiyede para biriktirmek eşittir elinde ki paranın bir ise yaramaması
her ay yüzde 35 vade ile kullanılıyorsa ve günlük çekme şansı varsa bence iyi
direkt altın alıp kenarda yatırım yapmak daha makul geliyor bana ya
Yeteri kadar param var vadeli'ye ihtiyacım yok
Bu zamanda vadeli mi %40 dı geçen ay şimdi %17 şakamısınız.
Yeteri kadar param var var diye bir hesapla uğraşmak istemiyorum
Ben altına yatırdım valla. Ne uzadım ne kısaldım ama paramın erimesine engel oldum en azından
ing yi kaç yıldır ilk defa gördüm be az ininale para yatırmadım
Faydalı olmus elinize saglik
Eyvallah faydalı bir içerik olmuş
Bilmiyoruz malesem. Etrafimizda parası olan yok
Teşekkürler güzel bir bence olmuş ellerinize sağlık.
Paylaşım için teşekkürler
Faydalı içerik
Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
Çok güzel bir bence olmuş elleriniz dert görmesin hep yazsın
Yoo yatırmadım. Gerek duymuyorum ben
Keske vadeliye yatirsaydim
Ellerine emeğine sağlık güzel olmuş
En iyi mantıklı faydalı helal banka
Fikir verdiğiniz için teşekkürler.
Anlamadım cidden neden beş an
İngyi hiç denemedim aslındw🤔
Biriktirin ve gerekli yerlere harcayın.
Çok güzeller fotolar. Resimler
Hiç pişman olmadım keşke demedim
ing bankı daha önce hiç denemedim umarım yatırımcı olursam ilerde bir şeyler deneyebiliriz :D
sagol ya cidden cok yardimci oldu
Ben yatırıma sıcak bakmıyorum
Güzel senaryo hikayeyi beğendim 🙂
Parası olan için güzel 😂
Param olmadığı için buna cevap veremiyecem
Teşekkürler güzel bilgi. İşi yarayacak şeyler
Aydınlatıcı bilgi teşekkürler
Tesekkurler cano bilgi icin
Tesekkkurrrlerrr bilgi icin
Mevduat faizleri düşüşe geçti ama
ah İNG işi biliyorsun gerçekten :D
Akillica olmus bence güzel
Hep keşke diyoruz ama bilmem
Param yok ki ing bey yatiramam 🥲
Bence mantikli yani hosuma gitti
Param olsada bende yatırsam:)
Para olsa da keşke yatırsak
Yatırım da keşke diye bir şey yoktur
Para mı var ingcim canim yavrum
ay çok iyi yaa mükemmel yani
güzel bir bence olmuş, teşekkürler.
Paramız olsa da bunu düşünsek keşke
Bilgiler için teşekkür ederiz
ah be keske yatırmasaydım be gittş paralar
Denemedim hiç bilmiyorum o yüzden.
Keşke Borsaya gireydim diyorum
Faydalı bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Ben yatirmam güvenmem kesinlikle
Ing ike ilgili bilgiler için teşekkürler