Selamm💸 Bu bencemizde sizlere eskide kalmış fiyat listelerinden bahsedeceğim! Evet evet doğru duydunuz! Hani bir tereyağının 2 lira olduğu, 1,5 liraya Lays satıldığı zamanlar😔 Haydi başlayalım!
O zamanlar pahalı diye almazdık, hatırladınız mı🥺?
Çocukken de pahalı geliyordu bu meret😂 Ama şimdi bakıyor da insan, şaka gibi bir fiyat. şu an 25 lira civarında değil mi Magnum? Pahalı der almaz gider Cornetto alırdık. Bilseydik bugünleri bilirdik değerini Magnum... Ve asla çıkmayan o Porsche...

2006 model opel fiyatları
Aslında bu manzara bana çok uzak gelmedi. Daha 5 sene önce bunun Hundaisini amcamlar 30 bine almıştı. Tofaş bile almayan bu para o zamanlar işte bu aracı alıyordu. Tofaş'ın 5 bin olduğu zamanları hatırlıyorum 🙄 Siz belki daha ucuz olduğu zamanları da hatırlıyorsunuzdur. Az demedim baba bir şahin alalım 😂

Yıl 2012 Simit fiyatları
Tüm fiyatlar arasında beni en duygusallaştıran bu görsel oldu. Simitin yeri bende ayrıdır. Simite gelen her zam kalbime saplanmış bir bıçaktır🥺 Simitçi abim de tek tek hesaplamış bizim için. Koca yürekli simitçi abi. Şu an 5 lirayla simitçinin önünden bile geçemezsiniz ancak o zaman 10 simit alabiliyordunuz. Simitler için saygı duruşu!

1000 liralara laptoplar, 800 liralara çamaşır makineleri!
500 liraya tablet gelmişti bir ara BİM' e😂 Ama yine pahalıydı işte. Kumbarasında biriktiren mi dersiniz, yazları çalışan çocuklar mı dersiniz. Yoksa siz de mi o kervandaydınız?

Market fiyatları
5 liraya çay, 2 liraya salça.. şu an Aynı çay 80 lira civarında. Salçalar ise sanırım 40 lira civarıydı. Harca harca bitmeyen yıllardı. 12 liraya 5 Litrelik sıvı yağ.. İşte bu üzdü.
2005 yılına ait bir fişte 2 liraya tereyağı yazıyordu. Ne günlermiş!

Öğrenci dostu paketler
Öğrenciliği bu döneme gelenler daha iyi bilir. Öğrenciye özel, döner-ayran-yarım saat internet üçlüsü. O günleri tadan varsa yorumlarda belirtebilir mi? Nasıl bir histi? Öğrenci dostu muydu gerçekten? İnternette varmış hem, hepsi sadece 2 lira. Ama şu an su 1,75..

Bu benceyi buraya kadar okuyan arkadaşlardan küçücük bir şey rica edebilir miyim?🙃 Tüm yazdıklarımı daha iyi anlamak için üstat Kemal Sunal'ın "Orta direk Şaban" filmindeki şu kesiti izleyebilir misiniz? Başını da izleseniz olur🙃
Teşekkür ederim 🥰
Görüşmek üzere 💸
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Teşekkürler ellerine sağlık güzel bir bence paylaşımı olmuş. bu fiyatların çoğunu hatırlıyor gibiyim. o zamanlar daha ucuzdu her şey. ama şu an maalesef her şey çok pahalı geliyor. ki pahalı da zaten ekonomi o kadar kötü ki.. bunu kutlamalılar bence acilen... 🥳🥳
Aaahh ahhh... Faiz sebep, enflasyon netice diyerek, nas var nas diyerek modern iktisatta anlamayan, ülkenin kaynaklarını betona gömen hırsız siyasal dinciler ülkenin içinden geçtiler. Verdikleri tahribatın etkilerini 20 yıl sonra torunlarımız bile yaşayacak. İki cihanda huzur bulmasınlar. Ülkeyi dış güçler yönetse yapacakları bunlardı zaten. Sorsan "yerli ve milli" iktidar, bağımsız Türkiye... Peeeehhh...
Nas ne demek?
Genel olarak dinin emir ve yasakları. Dinde faiz yasak ya... RTE diyordu, nas var, faizi yükseltmemiz beklemeyin diye. Ne oldu? Enflasyon kudurunca, dövizi tutamaz olunca nas rafa kalktı, TCMB politika faizini yükseltti. Demek ki neymiş, iktisat biliminin gerekleri, dinin emirlerinden önce geliyormuş.
2011 yılında Suzuki Grand Vitara sıfır fiyatı 47.000 liraymış
Anladım teşekkür ederim
Magnum'un 2.50 lira zaman dilimi ne zamandı? Galiba ben fazla geç doğdum. Çünkü dondurmanın ucuz olduğu zaman dilimini atlamış olamam 🥺
Ben hatırlıyorum sen de hatırlıyorsundur
hatırlamıyorum 5 liraydı o aklımda da 2,5 lira? Öyle bir dönem olsaydı son kuruşuma kadar harcardım
Görsel de var kız jff
işte o yüzden diyorum ya hangi yıldı diye
2013 gibiydi
🥺 hayattaymışım o dönem
Emeğine sağlık çok realist bir Bence olmuş teşekkürler ✔️
Tuba sondaki videoya bir basar mısın sende açılıyor mu bende açılmıyor acaba bende mi hata diye bakacağım da
Açılmıyor cidden
Aaa😥 siteye yazayım bir ben
Tamam kolay gelsin
Geçen gün tesadüfen eski bir fişelime geçti. 2014 senesinde 1TB HDD'yi 148TL'ye almışım kampanyalı... Şaka gibi. Ulan şu an en kötü lahmacunun tanesi 50TL :D
Ah ah beni eskilere götürdün 😔 bakkala giderdik az bir para ile dünyanın yiyecek içeceğini alırdık şimdi bir cips 25 lira Alanya'da emeğine sağlık
Arada büyüklerimize misafirlige gidince oglum gazete var surda al gel diyince denk geliyorum aboo diyorum nerden nereye aga deyıp gecmıse bır yolculuk yapıp gerı gelmek ıstemıyorum ama gelıyoz mecbur :)
o zaman da pahalıydılar tek farkı alınabilesi fazlaydı
Ne kadar fark var eline sağlık güzel olmuş.
O zamanki opel astra fiyatına şimdi astra şanzımanı bile alınmıyor.
O zamanlar maaşlarımız da one göre düşüktü ona bakarsak
Şuana göre alım gücü daha iyi ama
Ne cornetto ne de Magnum biz meybuz alırdık anca 😅
Üzülüyorum şu fiyatları görünce yapmayın böyle şeyler
10 lira ile krallar gibiydim lise hayatımda vay be. kahvaltı 1.5 ögle yemegi 3.5 internet cafe 2 lira sigara 1 lira. misss :D
Teşekkürler güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık.
Çokkk yakın zamanların rakamları bunlar! Ulan yaa, atlatıcaz inşallah :/
Şu fotoğrafları görmesem ben bile eskiden nu kadar ucuz olduğuna inanmazdım
Ah eskiler hoştu kahtalı mıçe :D
Kahtalı mıçe kimdir
türkücü duymadın dimi hiç :D
Duydu isem de unutmuşum
bekle hatırlatayım
https://www.youtube.com/watch?v=OppvebTTsRs
Vay ne önceden 5 TL'ye 10 tane simit alıyorduk demek 😃 şimdi o paraya 1 tane bile alamıyoruz 😂
Bencen cok guzel de milletin karsilastrmasi sacma. Ozaman simit 50 kurusken ashari ucret 900 tl idi. Simdi 10 bin oldu simitte 5 tl aradaki fark gene ayni
Önceden bedava yaşıyormuşuz bunu anladım.
Deveye diken insana... yaranırmış , Allah razı olsun reisten
vay benim gariban halkım vay
Hey gidi günler hey
Bunları gördükçe bedava yasiyomusuz diyorum
nerelere geldik
Olması gereken fiyatlar. 2-3 sene sonra koyduğumuz 0 ları hesaplayamayacağız
Aga be kaşar 7 lira 🥹🥹🥹
Aga bee ne günlere kaldık
Baklavayı bile dilim dilim alıyoruz artık🥺
Evet yaa beni komple alsan bile asljnda bir dilim almış okuyosun
Özlediğimiz günler.
Daha eskiler vatmr ya hele hele araba
Hey gidi günler hey emeğinize sağlık
nereden nereye geldi Türkiye
Insan üzülüyor
bide güncel fiyatları görsek😒
Markete git görürsün 😃
O zaman da aldığımız ücret dustuktu ablaaa
Biliyorun
E o zaman çok saçma olmuş bu
Hayır. Ben sadece eski fiyatları söylüyorum size.
Tamam abla
Aga beee duygulandırdı bitmisiz resmen
Güzel paylaşım olmuş
Aga be
Ahhh yalan dünya zamlar
Duygulandirdi bitmişiz resmen :(
Güzel bir calisma
Ne güzeldi geçmiş
Teşekkür ederiz geçmiş rüzgarları esti
Vay be nerden nereye gelmiş ülke
şaka gibi :(
Buna da alıştık ya