Çevrendekilerle sevgiyi sonuna kadar paylaştığın, iyi bir yıl diliyoruz! 🎄 Eğer, sen de hayatta hep
Para & Ekonomi Yeni Yılda "İyilik Paylaştıkça Çoğalır" Demek İçin 6 Geçerli Sebep (Sayfa 2) Axess Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1511 Yeni Yılda "İyilik Paylaştıkça Çoğalır" Demek İçin 6 Geçerli Sebep Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
31micelle_morone69 Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl herkese iylik yaparım her zaman kendimi bildim bileli keşke karşılığı kötülük olmasa :( 0 0 Yorumla
Umutfk Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl İyiligin sonu nankorluk paylasinca gecmiyor cogaliyor valla 0 0 Yorumla
Canıtekin Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kesinlikle Bu 6 Özelliğin Tamamınada Katılıyorum Gerçektende Çok İyi Sıralamışsınız Tebrikler 0 0 Yorumla
_Kasırga_ Takip Et Xper 5 Yaş: 47 +1 yıl Yakin bir arkadasima hediye aldim daha vermedim umarim beğenir 0 2 Yorumla pembepanter +1 yıl beğeneceğine eminim. :) Yorumla _Kasırga_ +1 yıl @pembepanter teşekkürler 🌺 Yorumla
elif_kayaa Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Güven güven güven der susarım sadakat ve sevgi de cabası tabikide 0 0 Yorumla
kty12345 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Valla ben henüz hiç paylaştıkça çoğalan bir iyilik görmedim 0 0 Yorumla
HasrettSoylu Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Paylaştıkça çoğalan bir ülke Dileği ile güzel yıllar diliyprum 0 0 Yorumla
Gezgin1221 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Sevdiklerine iyilik yapica mutlu olduklarini gormek kendini mutlu hissettirir 0 0 Yorumla
Mevlutaydemir07 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Yeni bir güne nasıl mutlu başlarsan günün tamamen öyle geçer, aynısı yıl içinde geçerli 0 0 Yorumla
sertoo Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Reklam gerçekten çok güzel olmuş. İnsan izlerken keyifle izletiyor. 0 0 Yorumla
Moonflowergirl Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Küçük iyilikler, küçük hediyeler herzaman mutluluk sebebi😊 0 0 Yorumla
Aydıgece Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Axess den başkası olamaz tabikide, şiddetle tavsiye ediyorum 0 0 Yorumla
Jahykun Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Axxes en çok kullandığım bankalardan bir tanesi, memnunum 0 0 Yorumla
C-minor Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Axess kazandırırr ama keşke bizlerede bir yılbaşı hediyesi verse ne güzel olurrr 0 0 Yorumla
GamzeAkar Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Paylaşım için teşekkürler. Axess'i araştırmaya başlayacağım... 0 0 Yorumla
Mr_Crab Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Doğru iyilik paylaştıkça çoğalır tabi kıymetini bilene 0 0 Yorumla
Aaylinfx Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl axess babam ve annemin favori kredi kartı. babamda axess platinium var. çok memnunlar. 0 0 Yorumla
fahriyek Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl benimde axesim var demekki bende iyi yaşıyanlar külübündenim. :) 0 0 Yorumla
Melekelebek Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Sevdiklerim mutlu olsun diye çabalarken 20 liramın kalması gerçeği:( 0 0 Yorumla
Dancertr Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Aynen öyle bu hayatta başkalarını mutlu edip de üzülen yoktur bence 🥰🥰🥰 0 0 Yorumla
Cemreeben_ Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Yeni yıldan tek dileğim : Sevmediğim insanlar benden uzak dursun. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
herkese iylik yaparım her zaman kendimi bildim bileli keşke karşılığı kötülük olmasa :(
İyiligin sonu nankorluk paylasinca gecmiyor cogaliyor valla
"İyi yaşayanlar, iyiliği paylaşanlardır."
Kesinlikle Bu 6 Özelliğin Tamamınada Katılıyorum Gerçektende Çok İyi Sıralamışsınız Tebrikler
Yakin bir arkadasima hediye aldim daha vermedim umarim beğenir
beğeneceğine eminim. :)
@pembepanter teşekkürler 🌺
Sevgi
Aşk
Aile
Kız arkadaş
Sağlık
Para
Güven güven güven der susarım sadakat ve sevgi de cabası tabikide
Valla ben henüz hiç paylaştıkça çoğalan bir iyilik görmedim
Paylaştıkça çoğalan bir ülke Dileği ile güzel yıllar diliyprum
Sevdiklerine iyilik yapica mutlu olduklarini gormek kendini mutlu hissettirir
Yeni bir güne nasıl mutlu başlarsan günün tamamen öyle geçer, aynısı yıl içinde geçerli
Reklam gerçekten çok güzel olmuş. İnsan izlerken keyifle izletiyor.
Küçük iyilikler, küçük hediyeler herzaman mutluluk sebebi😊
Axess den başkası olamaz tabikide, şiddetle tavsiye ediyorum
Axxes en çok kullandığım bankalardan bir tanesi, memnunum
Axess kazandırırr ama keşke bizlerede bir yılbaşı hediyesi verse ne güzel olurrr
Paylaşım için teşekkürler. Axess'i araştırmaya başlayacağım...
Doğru iyilik paylaştıkça çoğalır tabi kıymetini bilene
axess babam ve annemin favori kredi kartı. babamda axess platinium var. çok memnunlar.
benimde axesim var demekki bende iyi yaşıyanlar külübündenim. :)
Sevdiklerim mutlu olsun diye çabalarken 20 liramın kalması gerçeği:(
Aynen öyle bu hayatta başkalarını mutlu edip de üzülen yoktur bence 🥰🥰🥰
Yeni yıldan tek dileğim : Sevmediğim insanlar benden uzak dursun.
Güzel bir yıl olması için geçerli bir sebep, mutlu yıllar
Teşekkürler 🤩😇🤩😇 ellerine sağlık
Güzel paylaşım teşekkürler
Yeni yılda daha iyilik bir dünya olur umarım.
Axessli olmaya gidiyorum hemen.
Emeğinize sağlık paylaşım güzel olmuş
Birisi benide Axess'li yapabilir mi 😂
Sebebi yok iylik yap çogalsın
Dinimiz bile iyiliği emreder
Iyi olmak iyi aşılar sevgi doluyum
İyi olmak iyi olmayı aşılar
İyilik paylaştıkça mutluluk çoğalır :)
Güzel beğendim bir yazı olmuş, elinize sağlık
Bazı insanları mutlu etmek maalesef çok zor
Tesekkurler. Guzel bir yazi.
Güzel bence olmuş eline sağlık
eline saglik guzel olmus tebrik ederim sizi
İçten samimi bir kucaklama
cok iyi hazirlanmis tesekkurler
Lütfen mutluluğu paylaşırken sokak hayvanlarını unutmayalım
Yeni yıl = 1 yıl daha yaşlanmak
Güzel yazı tebrikler. Muhteşem
3. Madde tam bana göre bir madde 😅❤️
Güzel makale olmuş teşekkürler Axess
Teşekkürler bilgi için admin
Güzel olmuş emeğinize sağlık
Saol hergun iyilik Olsun bence
İyilik yapasım geldi bi ann
Gayet güzel bir kampanya.
Ellerinize sağlık güzel olmuş 👏
Artık böyle insanlar kalmadı
Iyilik yaparken gizliden yapın
sebep çok yazmakla bitmez
Teşekkür ederiz çok yardımcı oldu
O yüzden iyilik yapıp bana hediye alın
Bu bilgisel için çok teşekkürler
Yapılan iyiliğin kimse için yapılmaması