
Altına yatırım derken akla çoğunlukla bilezik, cumhuriyet altını ya da çeyrek altın gelir ancak işçilik maliyeti işin içine girince değerinden kaybetmek istemiyorsanız gram altını tercih edebilirsiniz. Altını fiziksel saklamak cazip gelse de çalınma, yangın, deprem vs risklerden dolayı sürekli tedirginlik hissettirebilir. Bunun önüne geçmenin yolu; bankada altın hesabı ya da altının fiziksel olması sizin için önemli ise kiralık kasa alternatifini tercih edebilirsiniz.

Altın uzun vadeli bir yatırım aracı, kısa bir süre sonra satmak için altın almak riskli olabilir.
Her tasarrufun belli bir yüzdesi altın olabilir ancak birikimin hepsini altında tutmak doğru olamayabilir.

Vadesiz, vadeli veya otomatik birikim yapmanızı sağlayan altın hesabı açtırabilirsiniz ya da altın fonlarına girerek altın ve altına dayalı finansal araçlar ile yatırımınızı yapabilirsiniz. Fonun içerisinde sabit getirili menkul kıymetler ve ters repo işlemleri bulunur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Bu dönemde en iyisi altın hesabı açıp banka aracılığıyla almak.
Hem fiziki altın saklamak açısından da baya güvenli. :)
Evet katılıyorum...
Altın düşünce alınır altın yükselince bozukur ya da bir ihtimal yükselip düşmeye başlayınca bozulur dolar la birlikte takip etmek lazım
Kesinlikle öyle...
şu an gram altın 921 ukraynadi savaşında çok etkisi var eğer savaş biterse altın dibe çakılır bi 800 düşer o yüzden hazırlıklı olmak lazım piyasa çok oynak
Evet bir çok insan tetikte bekliyor zaten 800 lü rakamlarda tam alınacak yerler bana göre...
Aynen öyle
param olsaydi altin hesabi veya kulce olarak alirdin
nerden alirsan al uzun sureli almadigin surece zarar
Bana göre dolar altına göre daha iyi bir yatırım 🙏🏻
Orası öyle dolarda bir patlayacak ama ne zaman acaba...:)
30’u görse şaşırmam artık ben😄
Önce bir 18'i görelimde...:)
🤷🏻♀️😄
Mobil bankacılık üzerinden altın hesabı açtım. Maaşım yattığında 3 ya da 4 gram alırım. Fiziki olarak altın almıyorum.
Gerçek olup olmamasına
Yani işte o yüzden güvenilir yerlerden alımı yapılmalı bana göre gram altın iyidir...
İşçiliği güzel olan takılar iyi bir seçenek olabilir belki…?
Spot altın...
Reelde altına sahip değilsiniz bu durumda,
İşçiliği olan takı türleri tercih edilmemelidir
Pek de dikkat edecek bir şey yok sahte olma yeter
Hisse yatırımını daha mantıklı buluyorum
Uzun vade olması lazım al satta zarar edebilirsin
Bu devirde yatırım da risk
Altının bütüne dek kaybettirdiğini hiç görmedim
Altın kupem var o da yatırım mı🤪
Tabi ki yatırım bir değeri var sonuçta...:)
Teşekkürler
Ben teşekkür ederim...
24 ayar gramdan şaşmam
Bilgi için teşekkkürler
İşçiliği olan altınlar iyi bi alternatif olabilir
altın yatırımı için sanki para gerekiyor gibi
Tarih, ayar ve ucuzken al pahalıyken sat 😁😁😁
Tarihine ve gramına ayarına 😃
Çıkmamasına
Bilmiyorum bilmekte istemiyorum
Para olursa çeyrek alırım
Para bulursam gram altın 24 ayar
Gram yastık altı en iyisi
Para lazım
Altın en iyi yatırım
Şu zamanda yapılmaz
Dolandırmamaya bak
Kripto
Alarak yapılır
Mobil uygulamadan
Makas dar olmalı
Bu maaşlar ile zor..
Kasa en mantıklısı