Bazı kadınlar ne şanşlı 3 gün sürüp en fazla 6 adet kullanıyor ya da daha az.
10 gün sürüp 2 paketi bitirenlerde var :(
Siz ne kadar ped kullanıyorsunuz?
10 gün sürüp 2 paketi bitirenlerde var :(
Siz ne kadar ped kullanıyorsunuz?
DarkCat_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
3-4 gün sürüyor sürmüyor. 2. gün iki tane değişiyorum diğer günler bitane
yani ayda 3 4 tane felan anca. Ne ağrım oluyor nede aşırı kanamam. Hayatta şanslı olduğum iki şeyden biri. Bir annem, iki regl'm :D
1 günde 5 tane filan değiştiriyorum. 4 günde bitiyor ama 3 gün filan da akıntı filan olabiliyor ve ben hemen regl devamı olduğu için ona da normal ped kullanıyorum ve onu da gün de 3 defa değiştiriyorum. Yani:
4X5=20
3X3=9
Toplam: 20+9=29 adet :)
Bu da demek oluyor ki 1 paket :)
*Gecen bol olsun.*
benimki 7-8 gün sürüyor ve 2 paket biriyor 😒
Ben sadece 2. Ve 3. Gün ped takıyorum o da 1 gün boyunca duruyor.
Diger gunler pecete koyuyorum ve 10 gün sürüyor. Çok az görüyorum ben reglimi. Ama uzun sürüyor bir türlü bitmuyor kan az geldiği için.
3 4 saatte bir değiştiririm mikrop kapma ihtimaline karşı, 1 paketten fazla gider, son günleride günlük ped kullanırım
Günde 4 5 tane gidiyor 1 hafta sürüyor pasaklı mısınız nesiniz kokar be o değiştirin şunları öğk
6 7 gün fazla kanlı geçiriyorum her gün 2 pedden düşünsem 13 14 rahat gidiyor ama dediğin durumdaki kişiler hijneye önem vermediğini gösterir en az hergün ped değişmeli adet zamanında
Benimki beş gün beş tane kullanıyorum abartanları anlamıyorum benimkinin üstü dolmuyo bile ama tabi rahatsız olan varsa değiştirir
7 gün sürüyo son günlerine gelince azalıyo 1 paket yetiyo bana
6 gun suruyor en az, gunde 4,5 tane gidiyor. Iki paket tamamen bitiyor, ucuncusu de biraz eksiliyor.
4.5 ortalama mı
@Sekerseker22 yani asagi yukari evet.
Pislik resmen üç günde altı ped mi kullanılır ya... günde en az dört tane en az diyorum oda yani...
Üç saatten bir dolsada dolmasada değiştiriyorum sağlık açısından orada üç saatten fazla durmamali
Benim çok kısa sürüyor ve yani değiştirmesem sık sık 2taneyle tüm regl dönemini atlatırım heralde...
benim 3 günde kesilince tam temizlenmiyor gibi hissediyorum içim
Bir buçuk paket yaklaşık.
4 gün oluyorum 6 tane falan işimi görüyor
7 gün sürüyor 4 gün fazla oluyor 1 paket bitiyor
5 gun suruyor gunde en az 3 kere degistiriyorum
25 adeti buluyor sık değiştirmek gerek
Günlük mu
Ped yardımı mı yapılacak 😂
4 gun oluyorum gunde 4 kere degistiriyorum 16 😂
Her gun iki kez değiştiririm.
5-6 adet kullanıyorum
Saymadım sürekli degiştiriyorum çünkü
21 taneyi bulur rahatsiz oluyorum sık degistiririm
Koca pakedi bitiriyom.😅
4 gün sürüyor 10 tane 11 tane falan
Onların da ağrısı çekilmez oluyor.
4 gün sürüyo hergün 5 desek 20
15-20 falan oluyo sanırım
4 gün 4 ped 😂😂
Bunu niye merak ediyorsun diye endişeleniyorum
10 civarı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?