Hani halk arasında öyle bir adet vardır ya, ilk adet olduğu gün genç kıza tokat atılırmış ki yanakları al al olsun. Hurafe batıl artık ne derseniz diyin ama yinede şaka ve espri amaçlı o tokatı yediniz mi? Yanaklarınız al al oldu mu peki?
Kızlar, İlk regl olduğunuzda annenizden tokat yediniz mi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
_TuMuGu_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
zaten canımız cikiyo ilk adet kanama fazla psikoloji yerlerde hic bitmeyecek korkusu halsizlik bir de tokat atsa evden kaçardim herhalde ne kadar itici gereksiz ve yersiz bir gelenek 🙄🙄🙄
annem degil gözümün teki olsa kodum mu yamulturum 😃 halâ o günlerde agresif bunalımlı oluyorum Allah vergisi için dayak mı yiycez yanaklarım al olmasa kac yazar anası ona vurmuşta yanakları al mı olmuş al olduysa iyi mi olmuş babamı sorsam bir ton dert yanar hani al yanak iyiydi istedigin kocayi bile alamamışsın anneeee gidiyom ben hıh 😏😒
Ben ilkinde ölüyorum sanmıştım annem bu tarz konular konuşmaz benimle iç kanama geçirince böyle mi oluyodu lan falan oldum bir süre sonra anneme söyledim hastahaneye gitmek için o an birde tokat yesem evi terkederdim herhalde zaten ilk reglim bende travmadır hep 😂
benimde aynı sağ olsun annem gizlice babama söyledi duydum odadan sesleri annem anlattı "bu ara dalgın olur sinirli olur üstüne gitme 6 7 ay cekeriz ama sonra düzene girer" dedi babam da "o da Allahin emri kendi iyi olsunda yeter" dedi ailemin hakkini odeyemem o konuda
şimdi kizim var 9 yasinda ayni telaşi yakinda bende yaşiycam tokat atsalardı tokat atar mıydım sanmam ama yine de mutluyum kızıma da ayni ilgi ile yaklaşacak bir anneannesi oldugu icin 😊
Seni de çok memnun oldum gerçekten umarım yine denk geliriz 😙 neyse benim hemen uyumam lazım yarın uyanamazsam ben sevdiklerimden ayrılabilirim agaha iyi sabahlar 😊❤
En İyi Cevaplar