Molped
Orkid
Kotex
scarlett
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
En basta molped kullandim sonra kotexi denedim ama televizyonda bir haber izledikten sonra ikisinden de vazgectimm kullanmiyorum la bella kullaniyorum artik pahali olan orkidler kısırlık yapıyor dedi yurt disindan gelenler
inanmayın o haberlere lütfen ülkemiz dışarıdan ihrac ettiği ürünleri sağlık testinden geçiriyor.
Ya bende oyle dusundum kesinlikle ama ne biliyim insanin icine suphe kaciyor
Yinede
bende sizinle aynı tercihteyim
Orkid yeni çıkardı ya dışı çiçekli hep o yeni favori
bu markalarin hic biri güzel degil.
Güzel olan hangisi peki?
Always Ultra tasarım olarak orkide benzettim türkiyede var mı biliyorum :)
Scarlett ne be dandik
Merak ettim kullanan var mı diye 😂😂
Orkid ve Kotex ama çoğunlukla Orkid kullanıyorum.
Orkid en iyisi bence...
orkid scarlet karışık
Kotex i sevemedim orkid kullaniyorum
Hiçbiri..
Hangisi peki?
Orkid ve kotex başka kullanmam
Orkut platinum.
Orkid baya iyi ya
Orkid gece ultra kullanıyorum
Orkid
Anam sen hepsini dene bir karar ver olur mu
Ama Orkid candır ciğerdir kahramandır her şeydir İyi ki varsın Orkidim
Canım benim Orkidim <3
Orkid veya Kotex
Orkid
Orkid
yeni doğan bezi
Farketmez 😂
A seçeneği genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar