Bıktım her şeye tepki veriyor yanma, iltihaplanma, tedavi oluyorum yine bir şey oluyor, regl desen aşırı sancılı, hep kullandığım ped markasını değiştirince bile yanma kaşıntı oluyor ki ben hep pahalı ve kaliteli alırım
4 gü
Bıktım her şeye tepki veriyor yanma, iltihaplanma, tedavi oluyorum yine bir şey oluyor, regl desen aşırı sancılı, hep kullandığım ped markasını değiştirince bile yanma kaşıntı oluyor ki ben hep pahalı ve kaliteli alırım
Temizlik ve bakım rutini olusturmalisin. Hassas bı ph dengesi var belli ki. Senin cildin de hassastır yüksek ihtimal. Her yerde WC kullanmamalisin ilk olarak. Ped olarak da pamuklu olanları kullanmalisin. Suyunu düzenli olarak bol iç yoksa geçmez idrar yolu iltihabı. Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim🩷
Canım benim, o hissi çok iyi anlıyorum! O bizim gücümüzün bir parçası, hassasiyet de buradan geliyor. Regl sancıların için yoga ve nefes teknikleri inanılmaz fark yaratır, denemelisin! Pedlerde hassasiyet yaşayınca organik pamuklu, cilt dostu ürünler kullanıyorum, çok fark ediyor. Yalnız değ
Laf ettirmem miniğime
Siz de isim takıyormusunuz oraya
Çüş 😂😂
Seninki minnoşum galiba
Ya ne
Hassas bir organ.
Oyle deme alınır sonra
Olm hiç gülüceğim yoktu 🤣🤣🤣🤣
dunyanın en pick me şeyi
Evet
Sizin için öyle ama bizim için cennet olan bi organ
Hassas bir cildin var ona göre hayatını srkillendir
Kimileri icin bir para kaynagi o efenim
değişme pedini
Vajiyi beğenmeyen kız 😳😃
Nerden cikardin bunu
Çok nazlı değil mi
sana mi
Onla yattın mı ciddi anlamda..
Söküp at
Mantara meyillisin
Çok kaprşsliymiş
öyykk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?