Vagina çok kötü organ değil mi?

Bıktım her şeye tepki veriyor yanma, iltihaplanma, tedavi oluyorum yine bir şey oluyor, regl desen aşırı sancılı, hep kullandığım ped markasını değiştirince bile yanma kaşıntı oluyor ki ben hep pahalı ve kaliteli alırım

Vagina çok kötü organ değil mi?
Cevapla