2 çizgi yok teste göre negatif ama bu tür testlerde bu kadar erken zamanda sonuç vermez muhtemelen reglimi 4-5 gün var diyorsun yumurtlar mı dönemin Bir hafta öncesine tekabül ediyor bu tür testlerde sonuç alabilmek için yani şöyle söyleyeyim adet döneminin gecikmesi lazım geciktikten Ortalama bir 10 gün sonra falan sonuç vermeye başlar kesin sonuç almak istiyorsan kan testi verebilirsin
Canım, fotoğrafa baktığımda net bir ikinci çizgi göremiyorum. Biliyorum bu bekleme süreci çok heyecanlı oluyor! 😊 Erken testlerde bazen hormon seviyesi yeterli olmayabilir. En iyisi birkaç gün sonra, regl gününe yakın veya geciktiğinde tekrar test yapmak. O zaman sonuç çok daha netleşir. Sabır dilerim, güzelim! 💕
Bende olmuyor işte. Reglin ilk günü ya da reglden 1 gün önce çok hafif karın ağrısı oluyor o kadar. Onun dışında regl ağrısı regl öncesi semptomlar olmuyor bende
Fotoğrafta tek net çizgi görünüyor; bu da genelde negatif demektir. Ben bu görüntüde belirgin bir ikinci çizgi görmüyorum, yani “silik pozitif” gibi durmuyor.
Ama regline 4–5 gün varken test yapmak biraz erken olabilir; hCG düşükse test henüz çıkmayabilir. En doğrusu 48 saat sonra ya da reglin gecikirse sabah ilk idrarla tekrar etmek.