Regl oldum ama kan gelmedi, 3 aydır sadece 2 damla var acaba kist mi oluştu?

Normal, sürekli regl olan biriyim ama sadece iki damla kan dışında bir şey olmadı, neredeyse 3 ay olacak, ben doktora gitmeye çekiniyorum
Regl oldum ama kan gelmedi, 3 aydır sadece 2 damla var acaba kist mi oluştu?
Cevapla