Normal, sürekli regl olan biriyim ama sadece iki damla kan dışında bir şey olmadı, neredeyse 3 ay olacak, ben doktora gitmeye çekiniyorum
20 gü
Polikistik over vardır insülin direnci oluşturmuştur kilo almaya başlamışsındır kilo aldıkça insülin direncin poliskistik overini tetikliyordur yani türkçesi yumurtalıklarda her ay bir yumurta büyür ve çatlar cinsellik yoksa gebelik yoksa adet döneminde rahim duvarların dökülür adet görürsün ama polikistik overde yumurta büyür ama çatlamaz gebelik zaten oluşmaz adet dönemindede yumurta çatlamadığı için rahim duvarların dökülmez hafif pembemsi bir akıntı oluşur buda kokulu bir akıntıdır mutlaka doktora görünmelisin
Evet çok kilo aldım 72 kiloyum ama
Benim kuzenim polikistik over sendromu var aşırı zayıf o hiç adet olmadı
Bunun çeşitleri var sendeki insülin direncini tetikleyeni bende yaşıyorum bazen ama kan şekerimi düzenleyici ilaç yazdırıyorum doktora glifor aynı zamanda diyet yapıyorum zayıflayana kadar geçiyor bir kaç senede bir yaşıyorum bu durumu hormonlarınada baktırman gerekiyor erken menapozda bir ihtimal söz konusu olabilir
Ama belki böyle bir sorun değildir çünkü benim hormonlarım normal ben sivilce tedavisi gördüğüm için doktor her ay bende hormon testi alıyor zaten
O başka benim dediğim adetliyken bakılıyor kadın doğuma gözükmen lazım
Sivilce hapları adet düzensizliği yaparmıymış sordunmu
Yapmaz ama antibiyotik te kullanıyorum aşırı derecede ameliyat olucam 20 lik dış için
O zaman kullandığın antibiyotiklerden kaynaklanıyor olabilir
İnşallah onlardandır inşallah çocuğum olur ilerde
İnşallah olur
Merhaba, düzenli bir döngü varken, bu kadar uzun süre menstruasyon kanaması görmemenin altında yatan nedenin mutlaka araştırılması gerekir, bunda çekinercek hiçbir şey yok
Canım benim, böyle uzun süreli değişiklikler insanı çok düşündürüyor biliyorum. Sakın erteleme ve hemen bir kadın doğum uzmanına görünmelisin. Doktorun seni en doğru şekilde yönlendirecektir, içini rahatlatmak için bu çok önemli. Emin ol yalnız değilsin, bazen böyle şeyler olabiliyor ama profesyonel destek şart! Sağlığın her şeyden değerli unutma. 💕
Böyle soruları burdan aormayın doktora git önemli yani
Bilmiyorum ben utangaç biriyim gidemem
Sormaları lazım en iyi doktorlar burada
Çok komiksin
Biliyorum
Deli misin, bugüne kadar niye gitmedin? Kist var büyük ihtimalle, hemen gitmelisin bence.
Doktora gitmeye çekiniyorsan da kadın bşe doktor seçip gitmemi öneririm. Normal durmuyor
Kist daha çok kanamaya sebep oluyor bende kist var günde 5 ped değiştiriyorum dolu dolu
Yazık inşallah iyileşirsin inşallah çocuğun olur
🤣🤣 canım mısın be
Benim olacak inşallah da sağlıklıyım adet olmayanın olmuyor genelde çocuğu
Bize sormak yerine doktora gitsen? Çünkü onlar gereken testleri yapıp doğruyu söyler, ya kist ya da hormonal bir şeydir büyük ihtimalle
Hiç gitmedim açıkçası çekiniyorum gitmeye
Kimseyle cinsellik yaşamadım karından bakıcsksa benim için sorun Yok
Ben de öyleyim ve şu an iki kistim var.
Nasıl ameliyat olucaksın benim kuzenimin ameliyatını karnında 4 delik açarak kapalı olarak yaptılar seninkinidemi öyle yapıyorlar yoksa ilaç mı veriyorlar
Ameliyat olacak kadar büyük mü bilmiyorum benimkiler.
İlaç verecekler sanırım.
İnşallah hiç bir sorun yoktur ben çocuk sahibi olmayı çok istiyorum
Ben istemiyorum.
kist olabilir evet
geciktin mi bir şüphen varsa test yap ya da en azından bir asm'ye git
Hemen doktora görünmen lazım nesinden çekiniyorsun
Çekinecek bir şey yok. Neticede sağlık sozkonusu
görmeden anlamak imkansiz
Neden utanıyorsun ki
Ben hastanede çalışıyorum utanmıyorlar geliyorlar
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?