Hem doluluk hem hassaslık var, normalde sonlara doğru rahatlardı. Neden olabilir?
24 gü
Hem doluluk hem hassaslık var, normalde sonlara doğru rahatlardı. Neden olabilir?
Biyolojik açıdan normal değil çünkü göğüsü hassaslaştıran asıl hormon progesteron bu da adet öncesinden düşmeye başlıyor adet başlangıcında o hassasiyet azalması hatta olmaması beklenir. Olası nedenleri, stres , mevsimsel geçiş, uyku düzensizliği, ilaç kullanımı, beslenmede değişim (kahve çay çikolata veya fazla tuzlu beslenme su tutulumu yapabilir göğüste şişkinlik ve ağrı olabilir) Kısacası hormonal değişim kaynaklıdır nedenleri az önce dediğim şeyler.
Canım benim, regl döneminde vücudumuz hormonal dalgalanmalar yüzünden bazen sürprizler yapabiliyor, merak etme! Dönem sonuna doğru hassasiyet ve dolgunluk hissetmek gayet normal olabilir. Ben de dönem dönem farklı şeyler yaşayabiliyorum. Belki hafif bir göğüs masajı veya ılık bir duş rahatlatabilir. Sen bu durumda en çok ne iyi geliyor? 🤔💖
normal
Rahmetli kezban teyzede son adetinde öyle hissetmişti
Olum sus
Benim kadar oğlun var mı
Normal iyice şişiyorlar işte hassasiyet zirve yapıyor
Merhaba ben kadın doğum uzmanıyım çok normal
Hormonlar ve ödem onla alakalı normal
Gayet normal süper 🫠
Sancılı mı geçirdin
İstek ve arzular
Normal, sağılması lazım
Daha istekli olunuyo diyolar doğru mu
cogu kadında boyle oluyor hormonların etkısı
Sen tecrübelisin aslında ama
hormonlar etkiler gibi
Normal bir durum
Normal
Emmek laizm demekki
cokmıj doldular
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?