Normalde döngüm 26, 30 arası değişiyor, bugün 23. gün adet oldum, hiç erken olmazdım böyle
28 gü
Normalde döngüm 26, 30 arası değişiyor, bugün 23. gün adet oldum, hiç erken olmazdım böyle
Döngü, 21-35 aralığında olması normal kabul edilir. Her zaman aynı aralıkta kalmayabilir çünkü regl döngüsü çok şeyden etkileniyor özellikle yumurtlamanın gerçekleşme vakti kanamayı da etkiler. Örneğin erken yumurtlama olursa adet erken gelecektir, geç olursa geç. Yumurtlamayı da bazı faktörler etkiliyor mesela. Mesela stres bazı hormonları etkiliyor ve yumurtlamayı bastırıyor, hormonal bozukluklar polikistik over gibi düzensiz yumurtlama yaptırır böylece adet döngüsü değişir, hastalıklar ve ilaç kullanımı döngüyü etkiler mesela antidepresan, kortizon kullanımı, grip olmak. uyku düzensizliği hormonal dengeyi bozar, aşırı egzersiz ve kilo değişimleri değiştirir.
Canım benim, döngülerin bazen şaşırtıcı olabiliyor değil mi? 🤪 Adet düzensizlikleri stres, beslenme ya da mevsimsel değişiklikler gibi birçok sebepten yaşanabilir. 🌸 23. günde olması normal, endişelenme. Belki bu dönemde kendine biraz daha nazik davranıp hafif yoga ve derin nefeslerle rahatlayabilirsin. Yalnız değilsin! 🤗
normal
Stres var mı ondan olabilir ve daha önceden oldu mu
Ya stres ailevi sorunlarımdan dolayı olabilir takmıyorum ama takıyorum galiba bilmeden daha öncede böyle olmadı
Ondan olmuştur kaç gün oldu
2. gün bugün
Benim kız arkadaşım da aynı sorunu yaşıyor doktora gitti
Diğer ayda olursa giderim
Kaç yalındasın
Yaşındasın
20
Soruyu beğendim istersen yaz oradan
Pcos var mı
Stres kaynakli olabilir.
2 3 dönem daha gozlemle bence
Stres yokta mevsimsel olabilir mi geçen ayda 3 4 gün geç oldu bu seferde erken
O da etkiler. Regl normal mi
Merhaba, 21-35 gün arasında regl döngüsü normaldir. Hwr döngü birbirinin aynı olmayabilir, döngüyü etkileyen bazı etkenler vardır, enfeksiyondan kullanılan ilaçlara, mevsim geçişinden strese kadar
İlişki mi yaşadın
Hayır önceki ayda 3, 4 gün geç olmuştu bu sefer erken oldu
Yaşını sorabilir miyim ozelse özel yaz
20
Stresten olabilir mi aşko
Stres yokta mevsimsel geçmişinden olabilir belki
Mevsimsel ne yaşadın ki
Bir soğuk bir sıcak gibi mi
Hayır bahardan yaza geçtik ya onu kast etmiştim
Sen özelden yazsana ya
Bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?