Arkadaşlar 14 Nisan 'da döllenme gerçekleştiyse 28 Nisan 'da normal her zamanki gibi regl olunabilir mi
1 ay
hamilelik olmaz
Merhaba ben kadın doğum uzmanıyım gebelik yok regl günün gayet normal 🧿
Teşekkür ederim 🤩
5 gün gecikme sonrası geldi regl ama Herzamanki kanamalarım gibiydi
Ben şimdi yakınlaşmadan 26 gün sonra regl oldum gebelik yok demek mi bu
Yeni reglime 8 9 gün var kasıklarım göğüslerim falan başladı ya neden erken başlıyor artık
bir şey sorabılır miyim?
kadın doğum uzmanıymışsınız, aklıma bir şey takıldı 27 martta ilişkim oldu 19 nisanda ise normal bir şekilde regl gördüm fakat bu ay olmam gereken regl 20 gün kadar gecikti şüphelenmeli miyim? pcosum var birde
Normalde 28 inde oluyordun yine 28 inde oldun mu peki?
22 sinde oluyordum 28 inde oldum
Tamam 5/6 gün normal stres var mıydı gecikmiş sonuçta
Stresliydm evet
Tamam ondandır bu ayda normal zamanda olursun bence
Döllenseydin regl olmazdın ama yinede emin olmak istiyosan bi idrar testi yap sen
Yok ya haklısın olmazdım
Bundan sonra daha dikkatli ol 🙏☺️
Ayyy ilişki bile sayılmaz da kafama takıldı
Teşekkürler
İlişki bile sayılmaz derken
Yani üzerimde kıyafet vardı boşalma da gerçekleşmedi sadece zevk suyusu
Ondan bişey olmaz ama belli de olmaz, Üzerinde kıyafet varmış ama zevk suyundan bile hamile kalabilirsin normalde biliyosundur
Çıplak olsaydım öyleymiş ama kıyafetten geçemezmis zaten yoğun değildi nem gibi elimde
Evet kıyafetten geçmez, Bişey soracam sana ama burdan değil olur mu
Tamam
Çıktım
Adetten sonra 11 ve 17 günler arasında içine boşalmış olursa hamile kalırsın diğer günlerde dilediği zaman dilediği kadar içine akıtsa da gebe kalınmaz maalesef
Normal de 28 nisanda oluyordun yani? Yine 28 inde olmuş isen Regl kabul edilebilir
5 gün gecikme sonunda oldum ama genede olmam gereken tarihler
Hayırrrrrr gülmezsen anlatırım
Yok regl olmaz
Teşekkürler
Regl zamanı geçsin olmazsan test yap belli olır
Regl oldum zaten 2. Reglimi olucam
O zaman değilsin ki bizi niye heyecanlandırdın
Regl olduysa tutmamış
Teşekkürler
Olunmaz
Teşekkürler
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, eğer 14 Nisan 'da döllenme olduysa ve 28 Nisan 'da normal, her zamanki gibi bir regl gördüysen, hamilelik pek olası değil. Adet kanaması rahim duvarının dökülmesi demek, bu da gebeliğin devam etmesi için uygun bir durum olmaz genelde. Yine de aklında soru işareti kalmasın diye bir test yapmak her zaman en doğrusu! 😉 Kendine çok iyi bak! 💕
Regl oldugum icin teste gerek duymadım
Haklısın balım, adet gördüysen teste hiç gerek kalmaz zaten! İçin rahat etmiştir umarım. 💕