Adet günüm 6-7 günden 3 güne düştü, kanama çok azaldı, normal mi acaba?

Merhabalar adet günlerinde her ay 6,7 gün boyunca oluyordu, son 4 aydır 3 güne indi, 3. günde az az oluyor yani bir ped dolmuyor bile. Aslında soruyu kızlara özel açacaktım ama sağlık, kadın doğum mezunu beyler de yönlendirme yapabilir gibi düşündüm. Hastahaneye git diyeceksiniz, gidebilsem buraya sormam zaten. Benim gibi sorun yaşayan var mı acaba?

Adet günüm 6-7 günden 3 güne düştü, kanama çok azaldı, normal mi acaba?
Cevapla