Damla damla neredeyse korkmaya başladım, menopoz falan olmasın, 21 yaşındayım daha
1 ay
Damla damla neredeyse korkmaya başladım, menopoz falan olmasın, 21 yaşındayım daha
Mevsim geçişleri, stres, kullandığın ilaç vs bir sürü şey etkiliyor hemen en kötüsünü düşünme. Kist gibi oluşumlar da olabilir bu şekilde devam ederse bir muayene olursun
göğüslerime yanlışlıkla baskı oluşsa canımdan can gidiyor sızı ve şişkinlik var ödem gibi mide bulantım da var kist vs. bu şekilde belirti verir mi acaba
Reglinin bu ay az gelmesi tek seferlikse panik modu kapansın kuzum 😅 Stres, kilo değişimi, uyku, kullandığın ilaçlar bile akışı azaltabiliyor.
Birkaç ay böyle devam ederse ya da şiddetli ağrı, ara kanama, kahverengi lekelenme varsa mutlaka bir kadın doğum uzmanına görün. Vücudun sinyal veriyor olabilir canım 💗
Abart allah korusun yaşın çok genç daha
Kaçıncı günündesin
3. Günümdeyim 😭 erken menopoz falan varmış korkuttu beni
Kız ne menopozu o yaşta olur öyle şeyler her ay aynı düzende gitmez
stresten olabilir
Stresli bir durum var mı?
Stres kimde yok ki 💕
Normal. Aynı durumu yaşadım uzun bir süre. İlişkiye falan girdin mi?
Hayır cinsel ilişki yaşamıyorum hamilelik vs. gibi bir durum olamaz o açıdan soruyorsan
Gizliden çıkayım mı?
Oradan konuşalım
yok olmaz mvsim geçişlerinde kullanılan ilaçlar stres çok etkiler devam ederse ozman gitmelisin
Bazen oluyor böyle. Çok sorun olacağını sanmıyorum.
21 yaşında menopoz olmaz korkma ailede Peki erken yaşta menopoza giren var mı
Hayır yok
O halde korkacak bir şey yok
Korkma olağan bir şey hep mi böyle
Bu yasta menopoz olmaz
Damla damla olması iyi ya işte
Hayır değil
Ya bu ay düzensiz olduğunu gösterir ama bir daha ki ay düzene girecektir
Regl azgnöıgı normal mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?