İyi geceler. Reglime yaklaşık 7 gün var ve cumartesi günü wc'deyken hafif kan geldiğini gördüm aynı zamanda idrar yaparken çok ağrım ve yanmam oluyordu ertesi gün ağrı ve yanma devam etti kanda da hafif pıhtı geldi. Dün hiç kan yoktu bugün yine gelmiş. Ped taktım fakat pede gelmiyor sadece wc'deyken geliyor. Bu sıra günlerimi çok stresli yoğun geçiriyorum. Ve gerçekten çok üzüldüğüm durumlar yaşadım bu etkilemiş olabilir mi?
Normalde regl öncesi göğüs hassasiyetim başlar ve bugün de bu durumlar başladı. Regl oldum mu yoksa başka bir şey mi kafamı kurcalıyor.
Enfeksiyon mu yoksa başka bir durum mu endişelendim. Bu durumları yaşayan var mı?
Normalde regl öncesi göğüs hassasiyetim başlar ve bugün de bu durumlar başladı. Regl oldum mu yoksa başka bir şey mi kafamı kurcalıyor.
Enfeksiyon mu yoksa başka bir durum mu endişelendim. Bu durumları yaşayan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer