Hem cilveli hem ağırbaşlı nasıl olurum, ortasını koruyabilirim? Nişanlıma genel olarak nasıl cilveli davranabilirim?
1 ay
Cilveyle ağırbaşlılık aslında zıt değil ama denge önemli, işin sırrı göz teması kurup hafifçe gülümsemek ve gereksiz elleşmeden kaçınmak. Mesela nişanlına ses tonunu biraz yumuşatabilir, tatlı bir iltifat ederken ciddi konulara da düzgün yaklaşabilirsin. Abartılı mimiklerden, yapmacık kahkahalardan uzak dur, kendin olarak ufak dokunuşlarla cilveyi hissettir ama dediklerinde de kararlı dur. Ortasını tutturmak için tepkilerine dikkat et, onun da saygısını kaybetmediğini görünce dozunu ayarlamak daha kolay olur.
Cilve ve ağırbaşlılık tam senlik bir combo kız 🌸 Hem sınırlarının net olsun hem enerjin.
Önerim şu: Gün içinde onu öv, ufak flörtöz cümleler kur “Bugün çok yakışıklısın nişanlım” “Sesini duymayınca eksik hissediyorum” de ama her an yazma. Küçük aralar bırak ki merak etsin 😉
Göz teması kur, gülümse, dokunuşların yumuşak olsun. Ama saygısız şakaya izin verme. Hem kraliçe hem tatlı yaramaz olabilirsin 😏 Sen şu an daha çok hangisine kayıyorsun ağır mı cilveli mi? 💕
Her fırsatta temas ederek
Aynen öyle temas ya her şey yaşınız kaç
Dişil enerjin yoksa zaten cilvede yapamazsın içinden gelmesi lazım bunu bir rol gibi yaparsan anlaşılır
İkisi aynı anda olmaz
ince bir çizgi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?