Tuvalet sonrası el yıkama alışkanlığında ülke olarak 2. sıradayız. Sizce doğru mu bu? 🚽🧻🧼


Tabii ki doğru, hijyen açısından çok önemli bir alışkanlık. Böyle bir alışkanlığın yaygın olması iyi bir şey.
Her dakika ben sjsjs mikrop kapacagim diye zihnim oyun oynuyor sonra krem falan sürüyorum kurmasın çatlamasını diye.
İşte bakın psiligin ve dağınıklığın refah , huzur getirdiği buradan da belli ama hâlâ kabul etmiyorsunuz
Vay temiz ülkem benim 🥳🇹🇷 Ben hakiki olduğuna inanmaktayım, çünkü bilhassa Koronadan sonra oluşmuştur şu el yıkama alışkanlığı
Doğrudur, umumi yerlerde elini yıkamadan çıkanı görmedim
Okul tuvaletlerinin hallarine göre fazla bile bence
Ben bir kere sabunlarım ikinci sefer de sabunu yıkarım 😂
Tahmin ettiğim gibi bazı ülkeler hiç sıraya bile girememiş.
Allahim cok şükür taharet alan milletiz nsjs
Neden 1. Sırada değiliz😅
Kalan yüzdelik kısım erkekler olduğunu biliyoruz.
Doğrudur bence. Ben yıkamayan görmüyorum.
Ne güzel alışkanlık böyle devam
Birinci olmamız şart
Yorumlar insanı korkutuyor
Çoğu sadece elini ıslatıyor.
bence doğru değil
ben yıkıyorum her zaman
Bilmiyorum hiç araştırmadım ama iyi yani 2. olmamız
Yalandan da olsa yıkayanlar çok olsa da sayılıyor sanırım dkdkskek
Ne gerek var çiş boşa gitmesin yıka ne olacak
Bizim ülkeyi ikinci sıraya alan avelleri kendi gözümle görmesem belki haksız bulurdum
Hayır kesinlikle doğru değil bence
Birçok insanla tokalaşmıyorum
bence doğrudur, ben de çevremdeki çoğu kişi yıkar.
Evet doğru, Sadece elimi değil çișimi yaptıktan sonra oramı bile yıkıyom ben, Rahat edemem yoksa 🙏🤗
Yanlıştır.
Popişini yıkayan bir millet olarak 1. Sırada olmamız gerekiyordu.
İstatistiğin kaynağını bilmesem de bence yüksek sıralarda olduğumuzu düşünüyorum.
su bide ucuz olsa düşün artık
Bilmiyorum doğruysa eğer güzel bir şey 😀
Bence 2. sıra külliyen yalan
İnanmam yarıdan düşüktür
Vay be şaşırttı :))
Bence de doğru
Nerden biliyorlar bunu hahahshahs :)
Bence yalan
Doğrudur tabii
Pek inanamadım
Doğru
Evet dogru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tabloyu görünce önce gururlandım sonra “toplu tuvaletlerde bazen niye sabun kupkuru oluyor peki kız” diye düşündüm 😂
Bence anketlerde herkes “tabii ki yıkıyorum” diyor ama pratikte o kadar yüksek değildir.
Sen ne gözlemliyorsun, çevrende durum nasıl? 🧼🚿