3 yıllık ilişkimde sevgilimle ayda bir zor görüşüyoruz, siz olsanız soğur muydunuz?

Arkadaşlar direkt konuya gireceğim 3 yıllık ilişkim var çok inişli çıkışlı mutluluklu mutsuzluklu anlarımız oldu fakat son 1 yıldır benim canımı sıkan bir şey var kız arkadaşımla sadece 1 ayda bir ya da 20 günde bir buluşuyoruz ya hasta oluyor ya babası izin vermiyor ya annesi izin vermiyor hediye alsam aile apartmanı olduğu için götüremiyorum 1.5 ay önce Sevgililer Günü'ne özel hediye almıştım hala bende duruyor ne yapacağım siz ne yapardınız soğumaz mıydınız?
3 yıllık ilişkimde sevgilimle ayda bir zor görüşüyoruz, siz olsanız soğur muydunuz?
Cevapla