Eşimin 10 günü buluyor bu da beni baya sıkıntıya sokuyor, bitene kadar akla karayı seçiyorum, bu işin en kısası ve en uzunu nedir? Yoksa bizimkinde bir anormallik mi var?
2 ay
Her seferinde 10 gün regli görüyorsa eşinizin fizyolojik bir sorunu olabilir; Hormonal değişiklikler, Rahim kaynaklı sorunlar (miyomlar ve polipler) iyi huylu büyümeler, rahim iç tabakası kalınlaşmasıda regli uzun sürdürebilir, doğum kontrol hapları kullanıyorsa regl dengesizliği yapabilir onun dışında vücudun kanın pıltılaşma yeteneği bozuksa vs vs. Daha sayılacak çok şey var fakat başlıca sebebleri bunlar olabilir. Bence eşinizin bir jinekologa muayene olmalı testler düzenlemeler yapılır nedeni bulunur ona görede bir tedaviye başlatılır🥰
Evet göründü zaten, herhangi bir sorunu yok, ben sadece başkaları da görüyormu yoksa sadece bize özel bir durummu diye merak ettim, 3-4 gün sonra bitenler var onları görünce bizim pıtığa uyuz oluyorum sadece.
çok geçmiş olsun o zaman bir sorunu yoksa🥰 3 4 gün biteni ilk defa duyuyorum çoğunlukla 6 7 günde biter diye biliyorum ki zaten son günlerde kanama çok bariz miktarda azalır o arada ilişkinize engel olacağını sanmıyorum ama yinede doğrusunu siz bilirsiniz
Teşekkürler, 3-4 gün bitme durumu iş arkadaşlarım var, 4 gün sonra tekrar oruç tutmaya başladılar oradan anladım, kimseye sorduğum ya da bildiğimden değil ☺️ diğer konu biz 10 günü tamamlıyoruz zaten sonrasında ilişki oluyor, daha erken yapmıyoruz. Bana kalsa gözüm dönüyor kanlı manlı demem ama o 10 günden önce yaptırmıyor bende ona kıyamıyorum ☺️
ahahshshs ne diyelim Allah sabır versin 😹 bir ömür mutluluklar
Teşekkürler 🤗
6-10 gün arasında sürer zaten. 10 üzerine çıkarsa sıkıntı.
Üzerine çıkmıyor, zaten 6-7 günden sonra lekelenme oluyor sadece, ama biz 10 günü tamamlamadan birleşmiyoruz onada dayanmak zor oluyor benim tarafımda 😞
Daha iyi değil mi? Uzun bir bekleyişin sonunda hazzı tab noktada alırsınız.
Benim için zor oluyor, hele bir haftadan sonra artık gün sayıyorum. Aklım başka yerlere gidiyor.
Bence eşinle böyle olman çok güzel. Sabrın sonu selamettir, aklına sahip çık bence.
Teşekkürler, artık sabır konusunda uzman oldum. Sadece o süreden sonra oda benim kadar arzulu bir şekilde beklemediği için ben zorlanıyorum. Benim seviyeme göre 10/5 ben ona göre 2 kat daha arzuluyum, hal böyle olunca bazen işte el yordamıyla falan durumu idare ediyoruz. 😞
Belli dönemlerde istemiyor olabilirler, özellikle adet sonrası gayet normal. Ama öncesinde istekli olması lazım. Detaylarını araştırarak bulabilirsin. Anlamaya çalışmanı ve yoğun istekle beraber odun gibi değil de daha nazik ve sabırlı yaklaşmanı öneririm. Ben zevkimi alayım çekileyim odaklı değilde daha yavaş ve hissettirerek. Rica ederim.
Çok teşekkür ederim cevabın için. İnanamayacağın kadar nazik davranıyorum. Artık kabullendim, sadece bende daha düşük bir arzulama seviyesi var diye kabul ediyorum ve kendimi öyle avutuyorum, öyle olmasa şimdiye kadar ya aldatmış olurdum ya ayrılmış. 😞
Bu durumu eşinle konuş ve sakın aklından geçen şeyi yapma. Yuva kurmak zor ama yıkmak kolaydır. Böyle bir şey için değmez. Konuşup anlaşabilirsiniz ayrıca kadınların erkeklere nazaran daha isteksiz olduğu bir gerçek. Size özel bir durum değil.
Çok konuşmuşluğum var aslında, o haller için oral falan olsa belki çözüm olacak ama maalesef o konuda sıfır sayılacak durumda, hiç sevmiyor ve istemiyor. Yaptığında da ayda yılda bir istemeyerek yapıyor. Beni aslında zorlayan kısım orası. 😞
Umarım mutlu olursunuz🌷
Çok teşekkür ederim. Mutluyuz ya, daha doğrusu bu konuları ben kendi kafamda bastırabildiğim kadar mutluyuz ☺️ diğer konularda zaten mutluyuz, öyle işte. 🤗
Adet süresi çoğu kadında 3–7 gün sürer canım ama 2–8 gün arası da tıbben normal kabul ediliyor. Eşinin 10 gün sürmesi sınırın biraz üstü.
Akıntı ilk günler yoğun sonra hafif lekelenme şeklindeyse sorun olmayabilir ama bu süre yeni başladıysa mutlaka bir kadın doğum uzmanına görünmesi iyi olur.
Sen de erkek tarafı olarak sabırlı ol, destek ol, ısıtıcı yastık, çikolata, sıcak çay falanla gönlünü al canım 😄💕
10 gün sürmesi normal
Bunu duymak rahatlattı biraz, demekki başkalarında da oluyor uzun sürme durumu.
Bende de aynı durum var evlenmeden önce 7 gün sürerdi şimdi 10 gün oldu Miyom kaynaklı sanırım bir doktora görünmesini tavsiye ederim
normal kişiden kişiye değişir
Ya abi saçmalama ya herkes aynımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?