11 gün adet gecikmesi normalmidir korkmama gerek var mı?

Çok gecikti ve ilk defa bu kadar gecikti 11 gün oldu gelmedi 19 Martta gelmesi gerekiyordu ama gelmedi hâlâ sabah uyandığımda memelerimde ağrı vardı böyle gecikme yaşayanlar var mı normal mi korkmaya gerek var mı
Güncellemeler
2 ay
Hamilemisin diye sormayın hayır degilim ve bakireyim mümkün değil.
11 gün adet gecikmesi normalmidir korkmama gerek var mı?
Cevapla