Arkadaşlar 3 gündür regliyim başım dönüyor gözlerimle tam göremiyorum çok halsizim kollarım sanki felç olmuş gibi ağrıyor bayılacak gibiyim ayakta zor duruyorum neden acaba
2 ay
Arkadaşlar 3 gündür regliyim başım dönüyor gözlerimle tam göremiyorum çok halsizim kollarım sanki felç olmuş gibi ağrıyor bayılacak gibiyim ayakta zor duruyorum neden acaba
Çok normal bende de mide bulantısı çok oluyor genel olarak hormonlar, demir eksikliği ve tansiyon düşüklüğünden oluyor
Göğüslerim ağrıyor bide gerçekten bayılacak gibiyim elerim ayaklarım titremeye başladı neden acaba ve ne yapabilirim
Tek değilsen bence hızlıca acile git yoksa yeşil çay, bol su iç ve dinlen en iyisi göğüs ağrısı da normal ama titreme ilk defa duyuyorum
Bide bizde havalar buz gibi soğuk havalarda 1 kutu döndürma yedim twk başıma bide bügün çok az yemek yedim yaşımda kük neden öyle oluyor anlamıyorum ki
Tansiyonun düşmüş olabilir dediğim gibi kötü olursan ailene haber vermende fayda var.
Daha 18 yaşındayım ne tanşyonu bu yaşta tanıyın olmaz ki benim bildiğim kadarıyla
kan kaybından olabilir
Merhaba, hiç demir değerlerine baktırdın mı daha önce
Evet baktırdım her şey normal sadece demir değil vitaminde baktırdım hepsı Allah'ıma şükür normal
O zaman menstruasyon döneminde salgılanan prostanglandin miktarı seni biraz yoruyor, vücudun kaybettiği kandan dolayı değil de, uterusun sökülmesinde biraz zorlanıyor
One
Vücüdümda noluyor
Menstruasyon döneminde uterusun eski hakine dönmesi için kalinlasan duvar. sokukur bunun için de prostanglandin üretilir
Eee sonuç
Menstruasyon döneminde çok fazla sancın ilur mu
Olur neden sordun
İşte bu sancıların nedeni senin vücudunu genel anlamda yoran prostanglandin hücrelerinin fazla salgılanması, uterus kasildilca sancı yapar
Peki çozüm nedir
Hormonal testlere bakıldı demiştin sanırım, aslında bu dönemde beslenmene daha dikkat etmen gerekir, premenstruasyon döneminden başlayarak oksitosin ve serotonin salgilatacak meyveler tuketebilirsjn
Hiç nir şey yiyemiyorum aç kalıyorum istesem de yiyemiyom
Ama işte özellikle kendine dikkat etmen gereken dönemler bunlar, regl öncesi hafta ve regl dönemin
İstememde yemek yiyemiyorum çok kılo verdim 18 yaşındayım şu an 40 kiloyum
İstemsiz kilo verme durumun var, özellikle premenstruasyon ve menstruasyon döneminde beslenme sorunu yaşıyorsun, vitamin degerlerin nasıl normal olabilir
Bilmiyorum ama magnezyum eksikliği var sadece
Magnezyum eksikliği aslında yukarıda saydıklarıni yapabilir, göz kaslarında segirme, bulanık görme magnezyum eksikliğinde görülebilir
İşte doktor magnezyum eksıklığın var dedi
Takviye yazdı mı peki
Yo yazmadı sadece kuru yemiş ye dedi
Çok düşük değil o zaman değerin
Emin misin
Sadece kuruyemiş önermiş, magnezyum takviyesine ihtiyaç duymamış anlaşılan
Bilmiyorum ki bu konulardan anlamam
Tetkik sonucunu gönder istersen bakayım değerlerine
Valah elimde değil
E devlet gorebilirsin, bama magnezyum değerini yazman yeterli
Bide şu an regliyim ya çok kan akıyor İlk defa bu kadar kan akıyor sankı bi kerimi kesıp o kesık olan yerden kan fışkırıyor gibi
Tkp et istersen detaylı konuşalım
Olur
Yazdım
Sıkıntı kardesim ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Reglin baya ağır geçiyor canım, ciddiye alman lazım 😔 Bu anlattıkların demir eksikliği, düşük tansiyon ya da fazla kan kaybına işaret edebilir. “Normal” deyip geçme lütfen. Bugün mutlaka doktora görün. Bol su iç, biraz tuzlu ayran dene, ani hareket etme. Yalnız kalmamaya da dikkat et 🙏🏻
Elerim bacaklarım titremeye başladı
Canım hemen ama hemen acile gitmen lazım 💔 Eller titreme, bayılacak gibi olma hiç oyalanmalık değil. Yanına birini al, vakit kaybetme 🙏🏻