Regl döneminde ağrı yaşamamak normal mi, uzun ve yoğun kanamaya rağmen sebebi ne olabilir?

Çevremdeki herkes regl dönemlerinin çok ağrılı geçtiğini söylüyor. Ve herkes de buna bir çözüm arıyor. Ama bende tam tersi. Bende hiç ağrı olmuyor yani abartmıyorum hiçbir zaman olmuyor. Bundan şikayetçi değilim de biraz dikkatimi çekti sadece. Birkaç kişiyi konuşurken duydum da yaş arttıkça ağrı olur diyorlar. Onların da gençken ağrısı yokmuş ama bilmiyorum yani. Oysa regl dönemim de uzun ve ağır kanamalı geçer ama nedense hiç ağrı olmuyor. Sizce nedeni nedir? Bir de mümkünse cevaplarınız çok da kısa olmasın arkadaşlar zaten kimse sorularıma cevap vermiyor en azından soruyu okuyan 1-2 kişiden doğru dürüst bilgi alabileyim. Şimdiden herkese teşekkürler.

Güncellemeler
3 ay
Bu arada genetikle ilgili değil çünkü neredeyse bütün akrabalarım annem teyzem kuzenim falan hepsininki ağrılı geçiyormuş.
Regl döneminde ağrı yaşamamak normal mi, uzun ve yoğun kanamaya rağmen sebebi ne olabilir?
Cevapla