Regli olmak akademik başarınızı olumsuz yönde etkiler mi? (Kız olmakta ne zormuş walla ya😒)

Regli olmak akademik başarınızı olumsuz yönde etkiler mi? (Kız olmakta ne zormuş walla ya😒)

Hayır, regl olmak başarımı etkilemiyor. Sadece önceki günlerde biraz gergin olsam da sınavda normal performansımı sergiliyorum.
Liseye girilen sınavdı herhalde, denk gelmişti. Ps "regli" diye bir şey yok.
Denk geldi mi? Hiç hatırlamıyorum. O yüzden cevabını açıkçası ben de bilmiyorum.
acayip korkuyorum şu olaydan
Benim öldugum gun
Evet etkiliyor
Çoğu kadını etkiler
Kesinlikle etkiler
etkiler bazılarını
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sınava regl döneminde girmek çoğu kadını etkiliyor kanka 🙃 Bazısında ağrı, halsizlik, odaklanma sorunu, duygusal dalgalanma oluyor bu da performansı düşürebiliyor. Bazılarında ise neredeyse hiç etki etmiyor. Her kadının bünyesi farklı. Kız olmak gerçekten zor ama anlayan erkekler olduğu sürece biraz hafifliyor 💜