Sevgilimin bana iftira atan kiz arkadaslariyla gorusmeye devam etmesi normal mi, ayrilmayi mi dusunmeliyim?

Sevgilimin bir arkadaşı var. Kendisi bana 2 kere iftira attı ve onun dışında da okul ortamında falanda bir sinirimi bozar. Masumluğumu herkes biliyor. Neyse sonra bir insanın böyle bir insanı hayatından cıkarması gerekir dimi sevgilim 5 ay falan çıkarmadı bende çıkar dememiştim ama gerçekten her buluşmamızda bi kere bu insana laf sokar istemediğimi söylerdim. Ki sebeplerimde bence basit sebepler değil haksız mıyım? Sonra bir gün patladım. Çünkü sevgilimin bir arkadaşı daha var bu bana iftira atan kardeşim gibi o okulda benim arkadaslarıma falan ayrıldılar mı diye soruyomuş. Ve ya ayrılsalar keşke tarzı konuşmuş yakın arkadaşım koridorda duymus iste. O gün işte Baya üzüldüm falan akşam enişteniz kapıma geldi hani öyle kötü oldum. O gün bana bir daha asla konuşmayacağım onunla. Seni üzmeyeceğin demişti. Aradan 1 ay falan geçti. 2026ya girmeden önce ben hastanelik oldum vb hasta oldum diye bana nası oldun vb diyip ilgilenmiyordu. Sonra 1 hafta sonra direncim düştüğü için tekrar hastalandım ve gerçekten çok kötüydüm üstüne regl falanda oldum hani ve benim reglim baya kötü geçiyor iğne ile kendime geliyorum. Bu kişi bunları biliyor. 1 hafta hastaydım asla doğru düzgün halimi hatrimi sormadı. İlgilenmedi. İlerdeki kavgamızda da bende hastaydım dedi. Benim ama onun hasta olduğundan haberim yok. Bu detayı unutmayın o hafta hastaymış güya. Neyse aynı hafta işte hem hastayım cok kötüyüm hem reglyim. Sevgilim eve dönüyorum diye bi mesaj attı dışardaymış. Bende nerden falan diye sordum. O başta bahsettigim 2 insanla buluşmuş. ve ben bunu olan olmus öyle öğreniyorum. birde söylicektim dedi. bu kadar kızıcağını bilmiyodum dedi. o ağladığım gün cok iyi anlattım bence derdimi. Neymiş işte çok önceden yılbaşı çekilişi yapmışlar o yüzdenmiş. Ben o kötü olduğum gün ona dedim ki başkasına ver o götürsün hediyeyi. ya da hediyeyi at gel. 2 saat oturup okey oynamış o insanlarla. ben cok kötü oldum. Kavgalar falan. Dedim ki her yerden o iki insanı cıkarıcaksın. Hic muhattap olmiyim tamam ama çıkarmiyim dedi. Gecenin 2siydi 5e kadar yalvardım 13 saat sonra priw hesabını kapattı o insanları cıkarmamak için bence. Maindede yoklarmış. (Ben ig kullanmadığım için göremiyorum) sonra bi kaç gün sonra sevgilim hastanelik olduğu için bisi yapmadım ne diyebilirim. Sonra bu hastanelik olduğu için o kardeşim biri aramıs bunu bu da telefonu açıyor. Asla muhattap olmicaksın kelimesini asla anlamaması.. neymiş değer verip aramış çocuk gecmis olsun demiş. abi biriyle hiç konuşmamak bu kadar zor olmamalı. ben sinirlendim gene laf ettim bana cocugu savundu. yok iste pisman yok iste değer vermis aramıs nası acmiyim ya falan diyo. sonra bunun bi serefsiz arkadaşı daha var o yazmıs ss attı. eyw fiyip geçtim bilgin olsun dedi. adam yazdığı an bana söyle hic cevap verme derim olan olmus öyle söylüyo bana. sonra ben o wp ssinde bi grubun fotoğtafını dikkatimi çekti. bu ve 2 kiz yan tarafta grubun adıda falliksular. malmisinix rol mu yapiyosunuz? neymis 5 kisilik grup iste o 2 kizin sevgilsii varmış ve arkadaşı cekmek istemiş fotoprafı. ULAN senim sevgilin var böyle bi fotoğrafı niye cekmek istesinelr. gidin erkek erkeğe çekilin. sonra o gruptan cıktı çözüm olarak. ve ben ona grup fotosunu sil demiştim… benngercekten iyi değilim

Güncellemeler
4 ay
İftira atan erkek arkadaşları bu arada
Güncellemeler
4 ay
O silmedikelri erkekler hep
Sevgilimin bana iftira atan kiz arkadaslariyla gorusmeye devam etmesi normal mi, ayrilmayi mi dusunmeliyim?
Cevapla