Regl oldum kendimi aşırı kötü hissediyorum. Karnım ağrıyor, canım aburcubur çekiyo, herkesi dövesim var napacağım ne önerirsiniz?

Regl oldum kendimi aşırı kötü hissediyorum. Karnım ağrıyor, canım aburcubur çekiyo, herkesi dövesim var napacağım ne önerirsiniz?
Cevapla