
Reglim gecikti mide bulantılarım oldu ama az. Birazcık kan geldi bugün 1-2 damla neden bilmiyorum çok acık pembe normalde benim reglimde kahverengimsi olur ama testim böyle çıktı bunlar dışında belirtim yok.

Reglim gecikti mide bulantılarım oldu ama az. Birazcık kan geldi bugün 1-2 damla neden bilmiyorum çok acık pembe normalde benim reglimde kahverengimsi olur ama testim böyle çıktı bunlar dışında belirtim yok.
Hamilesin gözün aydın
hamilesiniz
Pozitif
pozitif
Hamilesin ya
Hamilesin kanka
Hayırlı olsun diyelim
İşeyip bize göstermeyin lütfen aaaa
Test silik olmasa bende buraya atmaya meraklı değilim zaten yardıma ihtiyacım var.
E et içine boşalma olfumu
Evet
Hamilesin istiyormuydunuz
Kesin mi ama ya silik gibi geldi test doktora da gideceğim de
Silik oluncada hamilesin kesin
Ee çocuğun adını ne koyacaksınız?
Hamilesin. Normalde çıkmaz.
pozitif
hamilesin
Hayırlı olsun
Hamilesin hayırlı olsun
Muhtemelen hamilesin
Pozitif gibi duruyor
Çok riskli duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Fotoğraftaki test bayağı net pozitif görünüyor canım 🎀 Silik çizgi bile olsa ikinci çizgi varsa genelde hamilelik lehine yorumlanıyor. O açık pembe lekelenme de tutunma kanaması olabilir. Yine de emin olmak için sabah ilk idrarla birkaç gün sonra tekrar test yap ve en kısa sürede kadın doğuma görün olur mu kuzum? 💕