Ella hapı kullandım, regl oldum ama karnım çok şiş ve akıntım var, hamile olma ihtimalim var mı?

merhaba kızlar 29 ekim regl günümdü. 8 kasımda iliski yasandı ama sadece zevk suyu girdi ve hemen ella içtim. 11 ve 12 kasımda tekrar iliskiye girdim ve 13 kasımda ella içtim ama bosalma olmadı. 25 Kasım civari cok cok az lekelenmem oldu. 2 gün gecikmeyle kasımda 4 gün süren yogun regl oldum. aralıktq da 7 gün erken olsum yani 22 aralıkta. 4 gün cıvarı sürdü gayet yogundu. suanda da karnımda cok sislik var ama sifdetli mide bulantim yok. hafif kasık agrım oluyor regl olundugu halde hamile kalma ihtimali varmıs korkmaya basladim sizce car mıdır öyle bir sey REGL OLDUGU HALDE 5 AYLIK HAMİLE KALAN KİSİLER VARMIŞ!!! BİLGİLİ KİSİLER NOLUR CEVAP VERENİLİR Mİ Şu an YUMURTLAMA DONEIMDE MIYIM PMS Mİ YOKSA HAMİLE MİYİM ANLAYAMIYORUM YA bir kac gündür akıntım var. hcibir seyi kestiremiyorum. 2 ay oldu iliskinin üstünden geceli bos yanıy vercekler vermesin

Ella hapı kullandım, regl oldum ama karnım çok şiş ve akıntım var, hamile olma ihtimalim var mı?
Cevapla