Ella kullandım, üst üste regl oldum ama hamile kalma ihtimalim var mı?

merhaba kızlar 29 ekim regl günümdü. 8 kasımda iliski yasandı ama sadece zevk suyu girdi ve hemen ella içtim. yumurtlamayi geciktirir mi? çünkü 11 ve 12 kasımda tekrar iliskiye girdim ve 13 kasımda ella içtim ama bosalma olmadı. 25 Kasım civari cok cok az lekelenmem oldu. 2 gün gecikmeyle kasımda 4 gün süren yogun regl oldum. aralıktq da 7 gün erken olsum yani 22 aralıkta. 4 gün cıvarı sürdü gayet yogundu. suanda da karnımda cok sislik var ama sifdetli mide bulantim yok. hafif kasık agrım oluyor regl olundugu halde hamile kalma ihtimali varmıs korkmaya basladim sizce car mıdır öyle bir sey BİLGİLİ KİSİLER NOLUR CEVAP VERENİLİR Mİ

Ella kullandım, üst üste regl oldum ama hamile kalma ihtimalim var mı?
Cevapla